سامسونگ پتنت یک گوشی هوشمند تاشو و مجهز به پروژکتور را به ثبت رساند

samsung foldable

مدتی است که گفته می‌شود سامسونگ در حال برنامه ریزی برای ساخت یک گوشی هوشمند تاشو است. اخیرا یک پتنت در همین رابطه توسط این کمپانی به ثبت رسیده که نشان می‌دهد این گوشی هوشمند حتی می‌تواند فراتر از آنچه باشد که تصور می‌کردیم. به گزارش  Patently Mobile، پتنت سامسونگ از یک گوشی هوشمند تاشو خبر می‌دهد که به پروژکتور یا ماژول هولوگرام مجهز است. این گوشی هوشمند خواهد توانست تصاویر سه بعدی را به صورت برجسته، در هوا نشان داده یا اینکه روی یک پرده به نمایش بگذارد. کمپانی سامسونگ در این مورد اطلاعات زیادی ارایه نکرده است اما تا این اندازه هم ایده بسیار جالبی به نظر می‌رسد.

samsung-foldable-patent-1

براساس طراحی این پتنت، سامسونگ دو گزینه متفاوت را پیش رو دارد: صفحه نمایش انعطاف پذیر و استفاده از یک جفت لولا. یکی از طرح‌های اولیه، یک دستگاه حجیم‌تر را نشان می‌دهد که در حالت بسته شبیه به کنسول نینتندو ۳DS بوده و طرح دوم مربوط به یک دستگاه باریک‌تر است که شبیه به یک دفترچه یادداشت کاغذی است!

کمپانی سامسونگ، پتنت مذکور را در ماه ژوئن سال ۲۰۱۵ به ثبت رسانده، اما تا آخر سال (یعنی همین دیروز) منتشر نکرده بود و البته هیچ تضمینی وجود ندارد که این طراحی روزی رنگ واقعیت بگیرد، اما به احتمال فراوان، سامسونگ امسال برنامه‌هایی برای تولید گوشی‌های هوشمند تاشو دارد و ما هم دوست داریم این دستگاه را به عنوان یکی از خاص‌ترین محصولات سال  ۲۰۱۶ مشاهده کنیم؛ همچنین امیدواریم سال میلادی جدید برای تمامی خوانندگان آی‌تی‌رسان  پر از نوآوری و پیروزی باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH