خاص‌ترین اسمارت فون Vertu برای کمپانی بنتلی رسما معرفی شد!

کمپانی‌های ورتو و بنتلی با تولید یک اسمارت فون مشترک، همکاری مشترک خود را بیش از پیش ادامه دادند. در حالی که اولین اثر هنری ورتو برای کمپانی بنتلی بر اساس امضا و طراحی خاص این کمپانی در سال 2014 شکل گرفت، جدیدترین دستگاه تولید شده را می‌توان نسل دوم Signature Touch دانست.

vertu

این محصول لوکس از چرم خالص Beluga و hotspur بهره برده و همچنین دوخت روی آن نیز Hotspur است. این گوشی از قابلیت‌هایی نظیر کلیدهای جانبی کنگره‌دار، قاب پشتی خاص و زیبا و لوگوی سه بعدی بنتلی بهره می‌برد. شما می‌توانید این محصول را از بین 8 رنگ خاص چرم و 16 نوع دوخت متفاوت سفارش داده و تحویل بگیرید.

همچنین بر روی این محصول نرم افزارهای ویژه و خاص بنتلی نیز وجود دارد که به شما محتوا، قابلیت‌های منحصر به فرد و دسترسی‌های VIP را تقدیم می‌کند. همچنین طراحی یک سری قابلیت‌های ویژه تنها برای مدل Signature Touch که مرتبط با مدل‌های کمپانی بنتلی است، این اسمارت فون را بیش از پیش خاص کرده و آن را از هر محصولی متمایز می‌کند.

این محصول با امکانات خاص ورتو عرضه شده و حتی می‌تواند وظیفه ریموت کنترل و قفل درب‌های بنتلی را نیز به خوبی ایفا کرده و در کنار آن‌ها با توجه به سیستم ویژه محصول گم شدن گوشی، نگرانی صاحب آن را به طور کلی برطرف سازد.

این دستگاه خاص، لوکس و زیبا پایه قیمتی حدود 9 هزار دلار دارد (بیش از ۳۳ میلیون تومان).

از مشخصات این دستگاه اندرویدی می‌توان به وجود یک نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ‌دی همراه با شیشه یاقوت کبود، پردازنده کوالکام اسنپدراگون 810، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش، دوربین 21 مگاپیکسلی در پشت به همراه فلش دو گانه LED، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی، پشتیبانی از شبکه 4G LTE و نهایتا یک باتری 3160 میلی آمپری اشاره کرد.

2 در مورد “خاص‌ترین اسمارت فون Vertu برای کمپانی بنتلی رسما معرفی شد!”

  1. شایان محتشم

    وای چه زیبا. من از نمایندگی مرکز خرید سام سنتر سفارش دادم. البته اونجا به من قیمتش رو گفتند دقیقا 29 میلیون و 670 هزار تومان. واقعا خیلی خیلی خیلی زیباست من خیلی خوشم گرفت

  2. سلام آقای بهمنی
    ممنون میشم اگ جواببدین
    بهترین لپتاپ تو رنج قیمت
    سه میلیون یکم هم بیشتر
    واسه برنامه نویسی و اینجور چیزا
    چه لپ تاپی پیشنهاد میکنید؟
    با تشکر ، خسته نباشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH