ال‌جی G5 با طراحی ماژولار و باتری قابل تعویض از راه می‌رسد!

lg-g5-640x359

ال‌جی به هیچ‌عنوان تمایل ندارد که قابل تعویض بودن باتری را از اسمارت‌ فون‌هایش حذف‌ کند، برای ساخت اسمارت‌ فون‌های پلاستیکی هیچ مشکلی برای جداسازی باتری نخواهد بود اما زمانی‌که پای یک اسمارت‌ فون با بدنه فلزی درمیان است قضیه پیچیده‌تر می‌شود. مطمئنا ال‌جی برای کنارهم گذاشتن این دو قابلیت باید یک طراحی جذاب و منحصربه‌فرد داشته‌ باشد، طراحی ماژولار!

بخش پایینی و قابل جداشدن این اسمارت‌فون هنوز محل قرارگیری کارت‌حافظه و میکروفون خواهد بود، بنابراین ال‌جی با ارایه این تلفن‌همراه اولین اسمارت‌ فون تجاری با طراحی ماژولار را از آن خود خواهد کرد. علاوه‌ بر این به‌نظر می‌رسد ال‌جی در G5 سنت گذشته خود را زیر پا گذاشته‌ و دکمه‌های پاور و صدا را از پشت دستگاه به بخش کناری انتقال داده‌ است. سنسور اثر انگشت نیز در پشت دستگاه جای خوش کرده، درست همانند چیزی که پیش‌تر در نکسوس 5X دیده بودیم.

از جمله مشخصات احتمالی ال‌جی G5 می‌توان به صفحه‌نمایش 5.3 اینچی با رزولوشن QHD و صفحه‌نمایش دوم هم‌چون V10، پردازنده اسنپدارگون 820، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دو دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو برای سلفی گرفتن اشاره‌ کرد. مطمئنا ال‌جی G5 می‌تواند یکی از برترین اسمارت‌ فون‌های 2015 باشد البته اگر ال‌جی بتواند گام‌های درستی بردارد.

1 در مورد “ال‌جی G5 با طراحی ماژولار و باتری قابل تعویض از راه می‌رسد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH