لنوو برای رقابت با شیائومی، ارزان‌ترین میان‌رده آسیا را معرفی کرد!

در چند سال اخیر چین به عنوان بزرگ‌ترین بازار تلفن‌های همراه شناخته شده و رقابت در این بازار و به‌خصوص در حوزه تلفن‌های اقتصادی و ارزان قیمت، بسیار شدید است. در این بین و در کنار تولید کنندگان بزرگ و مطرح بین‌المللی، شرکت‌های چینی زیادی هم هستند که توانسته‌اند به خوبی موفقیت خود را نه تنها در چین بلکه در سطح جهانی نشان دهند، شرکت‌هایی مانند شیائومی، هوآوی، لنوو، اوپو و … .

لنوو Lemon 3 تنها در چین و چند کشور آسیایی دیگر به فروش می‌رسند. اما این تلفن ارزان قیمت چه چیزی برای گفتن دارد؟lemon3-1

لنوو Lemon 3 حدود ۱۰۶ دلار قیمت دارد. از مشخصات این محصول می‌توان به صفحه ۵ اینچی Full HD، پردازنده اسنپدراگون ۶۱۶ با ۶ هسته پردازشی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد. همچنین لنوو در این گوشی از صدای Dolby استفاده کرده، بنابراین با این امکانات و این مشخصات سخت افزاری فوق‌العاده، قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی خیلی کم است، اما باعث می‌شود تا سایر رقبا هم به فکر معرفی حریفی برای این مدلباشند و در نهایت ما شاهد میان‌رده‌هایی باکیفیت‌تر باشیم. ضخامت این گوشی حدود ۷.۹۹ میلی متر است و تنها ضعف آن در مقابل Redmi 3 باتری آن است. شیائومی برای محصولش از یک باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری استفاده کرده در حالی که باتری Lemon 3 حدود ۲۷۵۰ میلی آمپر است.
lemon3-4 lemon3-2

2 در مورد “لنوو برای رقابت با شیائومی، ارزان‌ترین میان‌رده آسیا را معرفی کرد!”

  1. وووووووووووااااااااااااااووووو.فقط 100 دلار…سامسونگ ننگ به نیرنگ تو..بمیر ..سامسونگ بمیر…خاک تو سرت با میان رده هات..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH