به این زودی‌ها خبری از اپل واچ 2 نخواهد بود!

پس از معرفی نسل اول ساعت هوشمند اپل، اکثر کاربران این کمپانی انتظار نسل جدید این ساعت هوشمند و زیبا را می‌کشند. تاکنون شایعات نشان می‌داد که این ساعت در ماه مارس رونمایی خواهد شد؛ اما در تازه‌ترین گزارشی که از سوی TechCrunch منتشر شده است نشان می‌دهد که اپل واچ 2 به این زودی‌ها، خصوصا در ماه مارس رونمایی نخواهد شد.

این گزارش که توسط یکی از تحلیلگران خلاق این حوزه به نام Ben Bajarian تنظیم شده است، بیان می‌دارد که سیستم زنجیره‌ای تامین اپل برای عرضه این ساعت هوشمند به هیچ وجه آماده رونمایی از تولید جدیدی نیست. وی معتقد است که اپل در حال کاهش شرایط عرضه برخی از محصولات جدیدش است و به همین دلیل به نظر می‌رسد که برنامه‌های خاصی برای نیمه اول سال 2016 میلادی دارد.

Apple-Watch-Sport-Space-Black-4-1280x854

ما در حال حاضر مشاهده می‌کنیم که سیستم تامین اپل در حال کار بر روی طرح‌ها و الگوی های جالبی است که پیش از این در برنامه‌های آن‌ها نبوده است. به همین دلیل شاید با مشاهده اپل واچ فعلی، به این فکر فرو برویم که نمونه بعدی اصلا شبیه به نسل اول نباشد. به همین دلیل شاید در آینده‌ای نه چندان دور اپل با رونمایی از یک محصول خاص برای ساعت‌های هوشمندش، تعجب همگان را بر انگیزد.

به علاوه در این گزارش آمده که هنوز هیچ نشانه‌هایی از عملکرد این کمپانی در تولید نسل جدید ساعت‌های هوشمندش دیده نمی‌شود و معلوم نیست که اپل چه زمانی کار را بر روی این گجت آغاز خواهد کرد. در واقع این گزارش که تنها چند روز پس از شایعاتی که در خصوص رونمایی از نسخه اولیه نسل جدید اپل واچ در اواخر ماه مارس منتشر شده بود، نشان می‌دهد که اپل هنوز در این خصوص به جمع بندی نهایی نرسیده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH