در حال حاضر یک میلیارد دستگاه ساخت اپل در سراسر دنیا فعال است!

apple

در گزارش درآمد سه ماهه کمپانی اپل، نشان داده شد که این شرکت همچنان در حال پیشرفت است اما نه در حدی که وال استریت انتظارش را داشت. درآمدهای سال قبل مشخص شدند، اما نه آن مقداری که انتظار می‌رفت. از این اخبار که بگذریم، خبر جالب دیگری هم درباره اپل منتشر شد: در حال حاضر یک میلیارد دستگاه ساخت اپل در سراسر دنیا فعال است!

اپل از ارایه جزئیات بیشتر امتنا کرد اما به احتمال زیاد بخش اعظمی از این دستگاه‌ها آیفون و آیپد هستند که محبوب‌ترین محصولات این شرکت به شمار می‌روند و باقی مربوط به رایانه‌های شخصی، اپل TV و اپل واچ است. این خبر برای اپل که عمده شهرتش را مدیون حاشیه‌ها و اخبار است تا میزان فروش (حداقل در مقابل حریفش اندروید)، بسیار خوش‌حال کننده است. مطلب جالب دیگر این که اپل در نوامبر ۲۰۱۴ اعلام کرده بود یک میلیاردمین دستگاه مجهز به iOS را فروخته است.

سوال اصلی ما این است که اپل تا چه مقدار می‌تواند به رشد خود در این زمینه ادامه دهد؟! همه ما به خوبی می‌دانیم که اپل شرکتی نیست که به فکر جذب بازارهای نو ظهور با دستگاه‌های ارزان قیمت باشد و فعلا اندروید و ویندوزفون کنترل این بخش از بازار را به دست گرفته‌اند. اپل با تلفن‌های لوکس و گران قیمت خود توانسته جایگاه خود را در بازارهای بزرگ و کشورهای ثروت‌مند تثبیت کند. هیچ دستگاهی تاکنون موفقیت آیفون و آیپد را تجربه نکرده است. برای موفقیت بیشتر، اپل باید همچنان به رونق کسب و کار ساعت هوشمند خود و همین طور اپل TV تمرکز ویژه‌ای داشته باشد. با سرمایه‌ای که شرکت اپل دارد، می‌تواند در زمینه‌های بسیاری هزینه کند و با استفاده از اعتبار خود میان کاربران مسلما بازخوردهای خوبی را هم خواهد دید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH