نسخه اگزینوس گلکسی S7 از نسخه اسنپدراگون آن قدرتمندتر است!

galaxy s7 cpu

احتمالا شما نیز از دو نسخه‌ای بودن گلکسی S7 خبر دارید؟! امسال نیز سامسونگ تصمیم گرفته تا پرچمدارش را در دو نسخه با پردازنده‌های اگزینوس و اسنپدراگون راهی بازار کند. به‌تازگی بنچمارک Geekbench دو نسخه متفاوت گلکسی S7 را به آزمون گذاشته و نتایج به دست آمده را منتشر کرده است.

مطابق نتایج به دست آمده رتبه‌ اسمارت‌فون‌ها به شکل زیر است:

galaxyS7-CPU-Test

اسنپدراگون 820 دربخش چند هسته‌ای نبرد را به حریف سامسونگی خود واگذار کرده است اما در بخش تک هسته موفق شده اگزینوس 8890 را پشت سر بگذارد (2،282 برای S820 و 1،873 برای 8890). البته باید توجه داشت که این برنامه نسخه نهایی نیست و ممکن است در نسخه نهایی آمارها متفاوت باشد.

به‌ هر حال می‌بینیم که اسنپدراگون 820 در جایگاهی پایین‌تر از نسل پیشین اگزینوس یعنی چیپست 7420 قرار گرفته است و این موضوع نشان دهنده کاهش قدرت اسنپدراگون است.

انتظار می‌رود گلکسی S7 در تاریخ 11 مارس در ایالات متحده عرضه شود.

2 در مورد “نسخه اگزینوس گلکسی S7 از نسخه اسنپدراگون آن قدرتمندتر است!”

  1. مگه چیز عجیبه!!!پارسال هم اگزینوس برتر بود از اسنپ.سامسونگ به جایی رسیده که حالا چیپست های اگزینوس قطعا برترین در جهان اند.در مورد بخش تک هسته هم باید بگم امیدوارم در نسخه نهایی عملکرد اگزینوس بهتر شود.فقط ای کاش سامسونگ مانند اس6 اس7 را هم با یک نسخه اگزینوسی روانه بازار کند نه دومدل.اصلا حوصله رفتن در حاشیه و داغ کردن افت عملکرد و….این چیپست بیخود را ندارم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH