تصاویر و اطلاعاتی جدید در رابطه با سونی اکسپریا C6

ماه آینده، قرار است که سونی در قالب نمایشگاه MWC 2016 و در جریان یک کنفرانس خبری از محصولات جدید خود رونمایی کند. یکی از این محصولات اسمارت فون C6 است. در حالی که سونی هنوز به طور رسمی تولید این اسمارت فون و عرضه آن را تایید نکرده است، اما اوایل ماه گذشته میلادی چند منبع خبری معتبر، تصاویری از این اسمارت فون جدید را منتشر کردند.

حال پس از گذشت یک ماه، می‌توانیم تصاویر دیگری از Xperia C6 که توسط اکانت OnLeaks@ منتشر شده است را تماشا نماییم. این تصاویر نمای شماتیک اصلی محصول را به ما نشان می‌دهند.

New-Sony-Xperia-C6-render-plus-previously-leaked-images-(1)

به نظر می‌رسد که C6 سونی از طراحی به کار گرفته شده در اسمارت فون Xperia C5 Ultra بهره‌مند است و به همین دلیل می‌توانیم شاهد یک اسمارت فون زیبا با حاشیه نمایشگر بسیار باریک باشیم. البته با اینکه هنوز سایز اصلی نمایشگر این محصول مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد که با یک گوشی حداقل 5 اینچی روبرو بوده و قطعا این سایز کمتر از این میزان نخواهد بود.

New-Sony-Xperia-C6-render-plus-previously-leaked-images-(2)

شایعات حاکی از آن است که وضوح این نمایشگر Full HD است. این شایعات همچنین بیان داشته‌اند که C6 از پردازنده 8 هسته‌ای مدیاتک Helio P10 بهره‌مند بوده که با این حساب با یک گوشی میان رده طرف خواهیم شد. البته ذکر این نکته ضروری است که این انتخاب در پایین بودن قیمت نهایی C6 کمک شایانی خواهد کرد.

همان‌طور که در تصویر زیر دیده می‌شود، احتمالا سونی C6 در سه رنگ زیبا عرضه خواهد شد و یا اینکه حداقل یکی از سه رنگ زیر را خواهد داشت. به زودی اخبار بیشتر

ی در مورد این میان رده خواهیم شنید.

New-Sony-Xperia-C6-render-plus-previously-leaked-images

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH