ساعت هوشمند اچ‌‌پی با طراحی کلاسیک و زیبا رونمایی شد

برخلاف سایر شرکت‌های فناوری که برای تولید ساعت‌های هوشمند خود به سراغ فناوری‌های مختلف، استارتاپ‌ها و برندهای دیگر می‌روند، این بار اچ‌پی برای تولید ساعت هوشمند خود با یکی از مطرح‌ترین برندهای جواهرات آمریکا همکاری کرده است. ساعت‌هوشمند جدید اچ‌پی بانام Isaac Mizrahi ظاهری زیبا، کلاسیک و زنانه دارد و احتمالا در هنگام فروش بیشتر در میان بانوان طرفدار پیدا کند. ساعت هوشمند اچ‌پی دارای نمایشگر کوچکی است که نوتیفیکیشن‌ها را نمایش می‌دهد. اچ‌پی در Isaac Mizrahi از هیچ قابلیت جدیدی استفاده نکرده و تنها به‌ظاهر کلاسیک و زیبای ساعت هوشمند خود اکتفا کرده است.

mirahihpwatch-100641464-large

 نگین‌های دور قاب، ظرافت در طراحی و بهره‌گیری از 5 رنگ متنوع در طراحی بند چرمی ازجمله ویژگی‌های ظاهری این ساعت هوشمند کلاسیک و زیبا است. اچ‌پی هرچند به‌صراحت این ساعت را مخصوص بانوان اعلام نکرده اما از ظاهر ظریف آن می‌توان این‌گونه استنباط کرد که این کمپانی آمریکایی در تولید این ساعت سلیقه بانوان را ملاک قرار داده است.

Screenshot-85-710x399

از جمله امکانات دیگر این ساعت هوشمند می‌توان به متصل شدن به سایر گجت‌ها از طریق بلوتوث، پشتیبانی از سیستم‌عامل اندروید 4.4 به بالا و نسخه‌های بالاتر از iOS 8 و هم‌چنین اعلام تماس‌ها، پیامک‌ها، ایمیل‌ها و پیام‌های شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد. اچ‌پی قیمت این ساعت هوشمند جدید را 250 دلار تعیین کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH