کم‌تر از سه هفته تا رونمایی گلکسی S7 سامسونگ

S76-635x360

واقعا درست خوانده‌اید، پس از ماه‌ها چشم انتظاری هم‌اکنون کم‌تر از سه هفته‌ تا رونمایی از نسل بعدی پرچمداران سامسونگ زمان باقی مانده است. گلکسی S7 امسال با دو پردازنده متفاوت یکی اسنپدراگون 820 و دیگری اگزینوس 8890 عرضه خواهد شد؛ این اسمارت‌فون در چهار مدل زیر معرفی می‌شود:

گلکسی S7
گلکسی S7 Edge
گلکسی S7 Edge Plus
گلکسی S7 Plus

از مشخصات گلکسی S7 می‌توان به صفحه‌نمایش 5.1 اینچی اشاره کرد و البته ممکن است این اسمارت‌فون در دو نسخه تک و دو سیم کارته عرضه شود. هرچند سامسونگ همیشه به خاطر استفاده از سخت‌افزار قدرتمند مورد تمجید قرار گرفته است اما یکی از مشکلات اصلی این کمپانی در بخش نرم‌افزار است که همیشه مورد انتقاد کاربران بوده و کار به‌جایی رسیده که گوگل در بهینه‌تر سازی تاچ‌ویز با سامسونگ همکاری کرده است.

ظرفیت باتری این تلفن‌همراه عدد 3000 میلی‌آمپر را نشان می‌دهد که مجهز به فناوری شارژ سریع است و براساس شایعات و گزارشاتی که اخیرا منتشر شده دیگر نیاز نیست کاربران زمان زیادی را برای شارژکردن گوشی صرف کنند. در بخش دوربین، گلکسی S7 مجهز به سنسوری 12.3 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/1.7 خواهد بود، این به‌معنی افزایش توانایی دریافت نور نسبت به نوت 5 با دیافراگم  F/1.9 است. در بخش دوربین گلکسی S7، هرچند از نظر مگاپیکسلی شاهد یک عقب‌گرد عجیب هستیم اما گشودگی دیافراگم بیش‌تر موجب دریافت نور بیش‌تر می‌شود بنابراین تصاویر روشن‌تر و واضح‌تر به ثبت می‌رسند. اگر گلکسی S7 بتواند با مشکلات نرم‌افزاری مقابله کند و هم‌چنین مجهز به درگاه کارت‌حافظه شود بدون شک یکی از برترین‌های اندروید در سال 2016 خواهد بود.

1 در مورد “کم‌تر از سه هفته تا رونمایی گلکسی S7 سامسونگ”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH