تصاویر و اطلاعات بیشتر در رابطه با سامسونگ گلکسی S7

تاکنون تصاویر زیادی از پرچم‌داران جدید سامسونگ یعنی گلکسی S7 و برادرش S7 Edge منتشر شده است، اما چیزی که بیشتر به چشم می‌آید، آن است که این محصول تغییرات زیادی نسبت به مدل قبل را بر روی خود نمی‌بیند.

این روزها، پس از هنرنمایی‌های عجیب سونی، شاید عرضه پرچم‌دارانی با ظاهر تکراری و دست نخورده، آن‌چنان برای کاربران عجیب نباشد؛ اما امروز اکانت مربوط به Evan Blass اقدام به انتشار تصاویری از این اسمارت فون کره‌ای نموده است با این تفاوت که هردو عکس از پشت این دستگاه است.

خب، قطعا باید بدانید که اگر قصد مهاجرت از S6 یا حتی S6 Edge به یک پرچم‌دار جدید از کمپانی محبوب خود را دارید، در اشتباه هستید! چون نسل جدید کاملا شبیه به نسل قبلی است.

اگر به کناره‌های این اسمارت فون نگاه کنیم، شاید آن را باگلکسی S6 اشتباه بگیریم! با اینکه به نظر می‌رسید سامسونگ در حال رسیدن به یک بلوغ در طراحی‌های جدید و خاص است، اما پرچم‌دار جدیدش را باید بدون هیچ تغییری تا پایان سال جاری میلادی تحمل‌ کنیم!

سامسونگ پس از سال‌ها استفاده از پلاستیک و پلی کربنات در طراحی و تولیدات، در سال 2015 جشنواره‌ای از محصولات فلزی و شیشه‌ای به راه انداخت. البته این کمپانی با عدم قرار دادن اسلات کارت حافظه، همچنان یک غم بزرگ را بر روی دل هوادارانش به یادگار گذاشت! شاید با این کار سامسونگ می‌خواست یک برابری بین ظاهر و عملکرد محصولش ایجاد کند!

به هر حال اگر قصد خرید گلکسی S7 یا همتای خمیده‌اش را دارید، این دو اسمارت فون از پشت چنین ظاهری خواهند داشت:

galaxy-s7-back

اگر این دو محصول همین باشند، مشخص است که گلکسی S7 قطعا کوچک‌تر از گلکسی S7 Edge خواهد بود. پیش از این احتمال می‌رفت که S7 با نمایشگری 5.1 اینچی و برادرش با صفحه نمایشی 5.5 اینچی عرضه خواهد شد.

همچنین تحلیل‌ها و شایعات در مورد این دو پرچم‌دار حاکی از آن است که این بار سامسونگ در نظر دارد تا اسلات کارت حافظه را دوباره احیا کرده و در این محصولات از شارژ سریع نیز استفاده کند. در حوزه دوربین به نظر می‌رسد هنوز همه چیز قطعی نشده است، اما شایعات حاکی از آن است که S7  با کاهش مگاپیکسل نسبت به گلکسی S6 عرضه خواهد شد. یک دوربین 12 مگاپیکسلی به عنوان نمونه اصلی مهم‌ترین حدس در این خصوص است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH