تمرین سخنرانی عمومی در استیج مجازی با مخاطبان شبیه‌سازی‌شده

تمرین سخنرانی عمومی در استیج مجازی با مخاطبان شبیه‌سازی‌ شده!

سخنرانی عمومی برای بار اول، ترسناک و طولانی است، اضطراب ناشی از این کار، شما را تا حد فلج‌شدن می‌برد. سخنران‌های مجرب در این‌باره مشاوره‌های مختلفی به شما می‌دهند؛ تمرین در مقابل آینه، صحب‌کردن در مهمانی و جشن‌های تولد، جویدن آدامس و … . اما اگر هنوز خود را آماده این کار نمی‌دانید، بیایید در مقابل مخاطبان مجازی و در یک استیج مجازی تمرین کنید. Public Speaking for Cardboard یک اپ اندروید است که با هدست VR کار می‌کند و می‌تواند یک استیج یا اتاق کنفرانس مجازی را برای ارایه یا سخنرانی شما فراهم کند. هدف این اپ استفاده از گوگل کاردبورد است، اما با هر هدست VR دیگری نیز به خوبی کار می‌کند.

یک نکته کوچک را در اینجا یادآوری می‌کنم؛ این اپ نسخه توسعه‌دهندگان و در نتیجه یک پیش‌نمایش است، بنابراین همه‌چیز در این اپ کار نخواهد کرد. شما می‌توانید ثبت نام کرده و منتظر باشید که نسخه نهایی با ویژگی‌های آپلود اسلاید‌های سخنرانی، منتشر شود. پس از آن شما مخاطب مجازی دارید. نرم‌افزار را راه‌اندازی کرده و گوشی همراه خود را در هدست VR خود قرار دهید. از ابزار ناوبری گوشی یا حرکات سر خود برای انتخاب یک محیط کمک بگیرید. وقتی یک محیط را برای بار اول انتخاب می‌کنید، گزینه‌ای برای خاموش‌کردن مخاطبان متحرک خواهید دید. اگر کاری انجام ندهید، گزینه ناپدید شده و راه برگشتی جز راه‌اندازی دوباره اپ وجود ندارد.

تمرین سخنرانی عمومی در استیج مجازی با مخاطبان شبیه‌سازی‌شدهسخنرانی را آغار کنید. اتاق نیز با مخاطبان کمی که اغلب از خود بی‌قراری نشان می‌دهند، شروع می‌کند. بعدا اتاق کم‌کم پر خواهد شد. با روشن‌کردن هدست VR خود، تمرین را آغاز کنید. شما آزادید هنگام سخنرانی، برروی استیج مجازی راه بروید.

تمرین سخنرانی عمومی در استیج مجازی با مخاطبان شبیه‌سازی‌شدهمفهوم این کار بسیار عالی است و نشان می‌دهد VR چطور می‌تواند بیشتر از یک پلتفرم بازی باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH