اعلام مشخصات Galaxy A9 Pro؛ رم چهار گیگابایتی و یک دوربین قدرتمند!

هفته گذشته اعلام کردیم که سامسونگ در حال کار بر روی محصول جدیدی با نام Galaxy A9 Pro است، اما هنوز تفاوت این نسخه با Galaxy A9 نسخه 2016 به طور کامل مشخص نیست. روز گذشته اطلاعاتی منتشر شد که نشان می‌دهد یکی از اسمارت فون‌های سامسونگ با مدل SM-A9100 برای تست وارد بازار هند شده که البته مشخصات آن به طور رسمی اعلام نشده است.

A9-Pro

اما داده‌های جدید وب‌سایت بنچمارک GFXBench نشان می‌دهد که احتمالا با یک اسمارت فون قدرتمند روبرو هستیم. در این لیست که البته هنوز صحت آن به درستی مشخص نشده، Galaxy A9 Pro با نمایشگری 5.5 اینچی نشان داده شده است. با توجه به اینکه گلکسی A9 نسخه 2016 با نمایشگری 6 اینچی و A7 2016 با نمایشگری 5.5 عرضه خواهند شد، عرضه این اسمارت فون که پسوند Pro را با خود یدک می‌کشد با یک صفحه نمایش 5.5 اینچی آن‌چنان جذاب به نظر نمی‌رسد.

البته سایر مشخصات این محصول خوب و قدرتمند خواهد بود. بهره‌گیری از یک پردازنده 8 هسته‌ای کمپانی کوالکام (احتمالا اسنپدراگون 652) با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و هسته‌‌های Cortex-A72 می‌تواند برای این دستگاه جالب و جذاب باشد. یکی از مهم‌ترین قسمت‌های A9 Pro رم آن است که برابر 4 گیگابایت در نظر گرفته شده است.

A9-Pro-2

دوربین اصلی این محصول در این لیست 15 مگاپیکسل اعلام شده است. البته رزولوشن عکس‌های ثبت شده در این دوربین برابر 4608 در 3456 پیکسل است که تقریبا ما را به عدد 15.92 مگاپیکسل می‌رساند، پس می‌توان آن را یک دوربین 16 مگاپیکسلی دانست؛ اما به نظر می‌رسد که این وب‌سایت سعی در اعلام میلیون پیکسل به جای مگاپیکسل داشته است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید در قسمت دوربین دوم نیز آن را نمونه‌ای 7 مگاپیکسلی خوانده است، در صورتی که وضوح تصاویر نشان از ثبت توسط یک دوربین 7.99 مگاپیکسلی دارد.

در هر حال، گلکسی A9 2016 از یک دوربین 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد و نسخه حرفه‌ای آن به یک دوربین 16 مگاپیکسلی مجهز شده است. بهره‌گیری از سنسور Sony IMX298 در این دوربین که پیش از این هوآوی از آن در میت 8 استفاده کرده بود نیز دیگر نقطه قوت این محصول است (هرچند این موضوع نیز هنوز تایید نشده است).

البته سامسونگ از این سنسور در گذشته نیز بهره برده است، گلکسی S6 یعنی آخرین پرچم‌دار این کمپانی کره‌ای از همین سنسور بهره مند است. به نظر می‌رسد که سامسونگ از این محصول جدیدش به زودی و در یک مراسم خاص رونمایی خواهد کرد.

1 در مورد “اعلام مشخصات Galaxy A9 Pro؛ رم چهار گیگابایتی و یک دوربین قدرتمند!”

  1. سلام اقای بهمنی
    خسته نباشید
    میخواستم بدونم خانواده z5
    در نسخه دوسیم
    میشه از هر دوتا سیم کارت ۴جی
    استفاده کرد؟
    سوال دوم اینکه میشه هم از دوتا سیم
    استفاده کرد،همزمان هم از مموری استفاده کرد؟
    ممنون میشم اگر لطف کنید پاسخ بدین
    با تشکر از سایت خوبتون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH