تیم کوک شخصا دوربین آیفون را به چالش کشید!

بی‌شک یکی از بهترین دوربین‌هایی که می‌توان در گوشی‌های همراه یافت، دوربین آیفون است. از مدت‌ها قبل اپل متخصصانی را مشغول به توسعه دوربین کرده است که در تمام این سال‌ها عملکرد خوبی برای این دوربین به ارمغان آورده‌اند. دو شب پیش مدیر عامل اپل عکسی را منتشر کرد که با آیفون و از جشن پیروزی تیم Broncos گرفته شده است، اما نکته قابل توجه تار بودن تصویر است.

اپل همیشه کمپین‌های تبلیغاتی را برای به رخ کشیدن قدرت دوربین آیفون برگزار می‌کند که با توجه به عملکرد قابل قبول این دوربین‌ها، این کمپین‌ها نیازی ندارند که دست به دامن کلک یا غلو شوند. اما وقتی بلند پایه‌ترین مقام این شرکت بند را آب دهد، شیرینی این موفقیت‌ها به تلخی تبدیل خواهد شد.tim-cook-blurry-photos-640x360

تصویری که می‌بینید در توییتی از تیم کوک و پس از لحظاتی از پایان بازی و پیروزی تیم Broncos در سوپر جام دو شب پیش منتشر شده است. شاید تیم کوک سریعا خواسته خوشحالی خود را از پیروزی تیمش ابراز کند و به خاطر هیجان به کیفیت عکس توجهی نداشته اما پس از ارسال آن فهمیده اشتباهی بزرگ کرده و خودش شخصا دوربین آیفون را به چالش کشیده است.

پس از این اتفاق برخی افراد نبود ارزش گیر اپتیکال در آیفون را به سخره گرفتند و حتی برخی هم به تیم کوک توصیه کردند از گوشی‌های سامسونگ برای ثبت تصاویر بهتر استفاده کند. با این وجود تیم کوک به هیچ یک از این کامنت‌ها پاسخ نداده، اما مطمئنا درس بزرگی گرفته که از این پس قبل از ارسال هر پست، بار دیگر آن را خوب بررسی کند!

2 در مورد “تیم کوک شخصا دوربین آیفون را به چالش کشید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH