23 فروردین منتظر رونمایی از پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی باشید

تمامی علاقه‌مندان و فعالان دنیای موبایل چشم به کنگره جهانی موبایل امسال دوخته‌‌اند که همچون سال‌های گذشته در بارسلون برگزار خواهد شد. در این رویداد هر ساله بسیاری از کمپانی‌ها مانند ال‌جی، سامسونگ‌، هواوی و… به معرفی پرچم‌داران خود می‌پردازند. اما گفته شده بود امسال اچ‌تی‌سی قصد دارد پرچم‌دار جدید خود با کد رمز Perfume را پس از برگزاری این کنگره و در ماه‌های آینده معرفی کند. تا به حال شایعات و تصاویر زیادی را از این محصول منتشر کرده‌ایم اما هنوز هیچ چیز به طور رسمی تایید نشده است.HTC-One-M10-Based-On-Current-Information

در جدید‌ترین شایعه‌ای که امروز درباره پرچم‌دار سال ۲۰۱۶ این شرکت منتشر شد، اچ‌تی‌سی قصد دارد گوشی‌ جدیدش را در مراسمی اختصاصی و در 23 فروردین ماه 95 معرفی کند. نکته دیگر این است که پرچم‌دار جدید با نام One M10 معرفی نخواهد شد و از خانواده جدید خواهد بود که البته پیشوند One را به همراه خواهد داشت. اگر این خبر حقیقت داشته باشد، باز هم به نظر ما عجیب نخواهد بود، زیرا بالاخره ‌اچ‌تی‌سی باید تغییراتی را در گوشی‌های بالارده خود به وجود می‌آورد یا به طور کل دسته جدیدی از پرچم‌داران با ظاهر و مشخصات متفاوت را تولید می‌کرد تا از یکنواختی سه پرچم‌دار آخر خود و ضررهای مالی متوالی جان سالم به در ببرد.

در این شایعه علاوه بر تاریخ معرفی و نام پرچمدار جدید، محل برگزاری مراسم معرفی هم شهر لندن ذکر شده است. با همه این‌ها، نباید فراموش کرد که این‌ها همه شایعه است و هنوز هیچ‌چیز قطعی نیست. اما چیزی که همه ما پس از سه سال درجا زدن از اچ‌تی‌سی انتظار داریم، یگ گوشی همه چیز تمام با سخت‌افزار، مشخصات و از همه مهم‌تر طراحی بی‌نظیر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH