چگونه از گم شدن قلم هوشمند گلکسی نوت جلوگیری کنیم؟

گلکسی نوت ۶ به رم ۶ گیگابایتی مجهز خواهد بود!

با نزدیک شدن به زمان معرفی گلکسی S7، شایعات پیرامون مشخصات گلکسی نوت ۶ کم‌کم به گوش می‌رسد. در اولین خبرها از فبلت جدید کره‌ای‌ها، به یک ویژگی جدید اشاره شده است.

اگر به مشخصات پرچم‌داران فعلی بازار دقت کرده باشید، همه آن‌ها از رم ۳ یا ۴ گیگابایت بهره می‌برند. اما پرسش ما این است که آیا واقعا به این میزان رم نیاز داریم؟ بسیاری از افراد معتقدند این کار عاقلانه‌ای نیست که با توسعه و افزایش قدرت سخت‌افزاری موبایل‌ها، تمام کارهای روزانه و وظایف رایانه‌ها را به آن‌ها محول کنیم. از طرفی برخی افراد هم به خاطر قابل حمل و کوچک‌تر بودن گوشی و تبلت‌ها، آن‌ها را ترجیح می‌دهند.

اگر شما جزو دسته دوم هستید، از شنیدن این خبر خوشحال خواهید شد! بر اساس اعلام منابع چینی، نسل بعدی خانواده نوت سامسونگ از ۶ گیگابایت رم بهره می‌برد. در گلکسی نوت ۵ شاهد حضور رم ۴ گیگ هستیم که برای این فبلت عملکرد بسیار خوبی را به همراه آورده، پس استفاده از رم ۶ گیگ در گلکسی نوت ۶ جهشی بزرگ محسوب می‌شود و مطمئن نیستیم در آینده نزدیک واقعا نیاز به این مقدار رم باشد.

Samsung-Galaxy-Note-5-21-640x359

بر اساس بخش دیگر شایعات، نوت ۶ دارای یک صفحه ۵.۸ اینچی با رزولوشن QuadHD خواهد بود که البته استفاده از صفحه 4K برای برتری نسبت به نوت ۵ هم بعید به نظر نمی‌رسد!

1 در مورد “گلکسی نوت ۶ به رم ۶ گیگابایتی مجهز خواهد بود!”

  1. واییییی یعنی یه چیزی تو مایه های کامپیوتر دیگه راحت میتونه کال اف دیوتی ادونس وارفر رو پشتیبانی کنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH