آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با هوآوی P9

چند وقتی بود که شایعه‌ای در مورد هوآوی P9 نشنیده بودیم. آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهد که این محصول در ماه مارس رونمایی خواهد شد. امکاناتی همچون دوربین دوگانه و عملکردی چشمگیر به واسطه یک پردازنده قدرتمند از مهم‌ترین ویژگی‌های P9 خواهد بود.

Alleged-Huawei-P9-renders-(4)

تصاویر شماتیکی که تاکنون از این محصول منتشر شده است، نشان می‌دهد که هوآوی P9 بر روی قاب پشتی خود از یک حسگر اثر انگشت نیز بهره می‌برد و یک دکمه فیزیکی Home نیز در جلوی آن قرار خواهد داشت، دقیقا چیزی شبیه به محصولات سامسونگ! اگرچه تصاویر جدید، این مورد آخر یعنی وجود دکمه فیزیکی را تا حدودی رد می‌کنند.

این تصاویر که رندرهایی رسمی به نظر می‌رسند، هنوز نمی‌توانند بیننده را در مورد طراحی کلی این محصول قانع کنند. در این تصاویر مشخص شده است که هوآوی P9 در 5 رنگ زیبای مشکی، نقره‌ای، سفید، طلایی و البته صورتی وارد بازار خواهد شد. در این تصاویر، بر روی قاب پشتی این محصول دوربین‌های دوگانه هوآوی دیده می‌شود که پیش از این زیاد در مورد آن شنیده بودیم.

هنوز معلوم نیست که هوآوی با بهره‌گیری از دو لنز چه هدفی را دنبال می‌کند و یا اینکه چه قابلیت خاصی به این محصول اضافه شده است. پیش از این آنر 6 پلاس نیز از دو دوربین در بخش پشتی خود بهره می‌برد که موجب شده بود تا فوکوس بهتر و سریع‌تر از گذشته انجام گیرد. همچنین عکس برداری در شب نیز با آن دو لنز بسیار بهتر و سریع‌تر انجام می‌گرفت. بنابراین ممکن است که این دو لنز نیز عملکردی بسیار شبیه به آنر 6 پلاس داشته باشند.

با توجه به ظاهر اولیه این محصول، به‌راحتی می‌توان به این نتیجه رسید که P9 نیز دقیقا از زبان طراحی سایر محصولات فلزی این کمپانی بهره می‌برد. یعنی محصولی فلزی، بدون وجود دکمه فیزیکی در جلو و قرارگیری یک حسگر اثر انگشت بر روی قاب پشتی! بهره گیری از دو فلاش LED دو رنگ مختلف نیز این محصول را کمی از اسمارت فون‌های ساده بازار متمایز می‌کند.

اما P9 با چه مشخصاتی به بازار عرضه خواهد شد. این اسمارت فون، یک محصول 5.2 اینچی است. پردازنده آن چیپست اختصاصی هوآوی با نام Kirin 950 بوده و از 4 گیگابایت رم نیز در کنار آن بهره خواهد برد. باتری این پرچم‌دار جدید نیز 3 هزار میلی آمپر قدرت خواهد داشت.

گزارش‌های تکمیلی حاکی از آن است که P9 در 4 نسخه متفاوت به بازار عرضه می‌شود. این 4 نسخه عبارت‌اند از: P9، فبلت P9 max، P9 لایت و نهایتا P9 پریمیوم که خاص‌ترین نسخه خواهد بود. هنوز مشخص نیست که این محصول در نمایشگاه MWC 2016 رونمایی می‌گردد یا خیر! نظر شما در این‌باره چیست؟!

Alleged-Huawei-P9-renders-(2) Alleged-Huawei-P9-renders-(3) Alleged-Huawei-P9-renders

Alleged-Huawei-P9-renders-(1)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH