مایکروسافت و اعلام تاریخ دقیق به‌روزرسانی سری لومیا به ویندوز 10

windows-10 mobileپس از مدت زمانی طولانی بالاخره اکانت رسمی مایکروسافت مکزیک در شبکه اجتماعی فیس‌بوک تاریخ ارایه به‌روزرسانی ویندوز 10 را برای اسمارت‌ فون‌های خود اعلام کرد. مطابق پاسخ مایکروسافت در صفحه پرسش و پاسخ، این کمپانی عرضه ویندوز 10 را از تاریخ 29 فوریه به صورت رسمی آغاز خواهد کرد.

مایکروسافت تاکنون در هیچ‌کدام از اکانت‌های خود تاریخ رسمی ارایه به‌روزرسانی ویندوز 10 را اعلام نکرده بود تا این‌که در پاسخ به سوال یک کاربر متن زیر را ارسال کرد:

 سلام، به‌روزرسانی ویندوز 10 در تاریخ 29 فوریه در دسترس خواهند بود اما توجه داشته باشید همه دیوایس‌ها قادر به دریافت آن نخواهند بود.

متاسفانه در گذشته نیز شاهد این داستان از مایکروسافت بوده‌ایم، مدتی پیش صفحه انگلیسی زبان مایکروسافت اعلام کرد این به‌روزرسانی در ماه دسامبر ارایه خواهد شد، اما کمپانی مایکروسافت خبر را تکذیب کرد و گفت هیچ تاریخ مشخصی وجود ندارد.

سال 2015 مایکروسافت با معرفی دو پرچم‌دار خود به نام‌های لومیا 950 و لومیا 950XL به نوعی از نسخه موبایلی ویندوز 10 نیز رونمایی کرد، از آن به بعد عملکرد این کمپانی در ارایه به‌روزرسانی برای سایر لومیاها بسیار کند بوده و موجب نارضایتی کاربران شده است. مطابق آمارها تنها 14 مدل از 24 مدل ارایه شده لومیا در ایالات متحده قابلیت به‌روزرسانی به ویندوز 10 را دارند و دیگر کاربران برای کوچ از ویندوزفون 8.1 می‌بایست تغییرات اساسی‌تری را تجربه کنند.

مطابق اعلام مایکروسافت در اکانت رسمی فیس‌بوک خود در کشور مکزیک تا ارایه به‌روزرسانی ویندوز 10 زمان زیادی باقی نمانده است و کاربران باید خود را برای دریافت این آپدیت آماده کنند. اواخر هفته گذشته برخی کاربران لومیا 535 در اردن و مصر توانستند ویندوز 10 را دریافت کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH