رفلکس نمونه اولیه یک گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر است

رفلکس نمونه اولیه یک گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر است

ReFlex-prototype

رفلکس نمونه اولیه یک گوشی هوشمند است که ترکیبی از صفحه‌نمایش تاشو و خم‌شدنی 6 اینچ با رزولوشن 1280×720‌ پیکسل و قابلیت چند‌لمسی و یک سنسور است که می‌تواند مقدار خم‌شدن صفحه‌نمایش را تعیین کند. این از صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر استفاده می‌کند تا ویژگی‌های دیگری نیز معرفی نماید. برای مثال، اگر سمت راست صفحه‌نمایش را پایین نگه‌دارید، صفحات وب مانند ورق‌های کتاب به سمت چپ حرکت می‌کنند.

با اندروید 4.4 از پیش نصب‌شده روی این نسخه اولیه، صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر تلاش می‌کند واقعی‌تر باشد و به قوانین فیزیک بپیوندد. برای مثال، با بیشتر خم‌کردن صفحه‌نمایش، صفحات ایبوک سریع‌تر ورق می‌خورند. هنگام انجام بازی پرندگان خشمگین، بجای کشیدن تیر و کمان داخل بازی، می‌توانید صفحه گوشی را خم کنید. با استفاده از بازخورد لمسی، شما می‌توانید فشرده‌شدن تیروکمان و ورق‌خوردن یک ایبوک را احساس کنید. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد مکان خود را بدون نگاه‌کردن به صفحه‌نمایش تغییر دهید.

رفلکس چند روز پیش در همایشی در هلند که مکانی برای مقابله انسان‌ها و کامپیوترها بود، معرفی شد. کسانی که از نزدیک این دستگاه را دیده‌اند، می‌گویند: ما هنوز 5 سال تا تجاری شدن این محصول فاصله داریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH