اچ‌تی‌سی One X9 به صورت رسمی معرفی شد

htc-one-x9-official

دیروز بود که یک تیزر منتشر شد که نشان می‌داد اچ‌تی‌سی اسمارت‌فون One X9 را در کریسمس معرفی کرده است، ساعت گذشته اچ‌تی‌سی این محصول را در وب‌سایت چینی خود قرار داد و به نوعی این اسمارت‌فون را برای عموم مردم معرفی کرد. در هفته‌های اخیر شایعات زیادی پیرامون HTC One X9 منتشر شد که به نوعی اطلاعاتی کامل را از این اسمارت‌فون منتشر کردند، هم‌چنین رگولاتوری چین (TENA) تصاویر و مشخصات رسمی One X9 را منتشر کرد.

htc-x9-2

در شایعات آمده بود که X9 ظاهری مشابه A9 خواهد داشت، حال باید بگویم این موضوع حقیقت دارد اما نه به صورت کامل بلکه تغییراتی در آن ایجاد شده تا کمی از ظاهر مشابه آی‌فون A9 فاصله بگیرد. از جمله مشخصات این اسمارت‌فون می‌توان به نمایشگر 5.5 اینچی با رولوشن فول اچ‌دی و از نوع IPS اشاره کرد، هم‌چنین در بخش جلویی شاهد وجود سه دکمه خازنی هستیم، این در حالی است که در اسمارت‌فون‌های قبلی اچ‌تی‌سی دکمه‌ها به صورت مجازی موجود بودند، شاید وجود این نوع دکمه به این علت باشد که دکمه‌های خازنی در کشورهای آسیایی طرفداران زیادی دارد. اچ‌تی‌سی در این اسمارت‌فون از دو اسپیکر در بخش جلویی استفاده کرده که در بالا و پایین نمایشگر جاخوش کرده‌اند، این موضوع می‌تواند یک نقطه قوت برای X9 باشد.

htc-x9

در بخش پردازشی شاهد استفاده از چیپست مدیاتک X10 هستیم که پردازنده‌ای سطح بالا محسوب می‌شود، این اسمارت‌فون از یک دوربین 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی بهره‌مند است.

اچ‌تی‌سی One X9 دارای ابعاد 153.9 در 75.9 در 7.99 میلی‌متر است و نسبت نمایشگر به بخش جلویی 71.38 درصد است که در سطح خوبی قرار دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH