تیزر جدید اچ‌تی‌سی لبه‌هایی خمیده گوشی پرچم‌دار این کمپانی را نشان می‌دهد

htc-power-of-10

اچ‌تی‌سی در نمایشگاه MWC پرچم‌دار خود را معرفی نکرد، ظاهرا عدم معرفی این پرچم‌دار به این علت بوده که اچ‌تی‌سی دوست ندارد وارد رقابت با دو پرچم‌دار تازه معرفی شده سامسونگ و ال‌جی شود، البته فکر خوبی هم به نظر می‌رسد. شایعات می‌گویند پرچم‌دار این کمپانی در سه ماهه دوم 2016 معرفی خواهد شد. برخی شایعات زمان معرفی را در ماه مارس می‌دانند. ظاهرا این کمپانی درحال آماده سازی کاربران برای معرفی اسمارت‌فون جدیدش است، در اولین گام این کمپانی تیزری را در توییتر خود منتشر کرده که یک کناره خمیده و یک هشتگ PowerOf10 به نمایش گذاشته شده است.

هر چند تیزر اطلاعات خاصی را به ما نشان نمی‌دهد اما می‌توان دریافت که منظور این کمپانی معرفی One M10 بوده است، لبه‌های خمیده می‌تواند نشان دهنده بخش پشتی دستگاه باشد و در تصویری که چند روز گذشته از این اسمارت‌فون منتشر شد، به وضوح قابل مشاهده بود. اچ‌تی‌سی همیشه در طراحی اسمارت‌فون‌هایش زبان‌زد بوده است؛ این کمپانی در One M7 برای اولین بار از آلمینیوم استفاده کرد که این روزها تبدیل به یکی از محبوب‌ترین متریال‌های مورد استفاده در اسمارت‌فون‌ها شده است و در ال‌جی G5 نیز شاهد استفاده از این نوع متریال هستیم.

اچ‌تی‌سی سال گذشته نتوانست موفقیت خاصی را با پرچم‌دارش به‌دست آورد، اکثر کاربران انتظار داشتند این کمپانی تغییرات بیش‌تری را در طراحی انجام دهد و یا از سخت‌افزار مناسب‌تری استفاده کند که متاسفانه این دو مورد اتفاق نیفتاد، بنابراین M10‌ باید به گونه‌ای باشد که بتواند نظر کاربران را جلب و اوضاع HTC را بهبود بخشد. اچ‌تی‌سی هنوز رمان معرفی این اسمارت‌فون را مشخص نکرده است اما اگر قرار باشد در ماه مارس معرفی شود، می‌بایست تا چند روز دیگر دعوت‌نامه کنفرانس معرفی منتشر شود زیرا کم‌تر از یک هفته به آغاز ماه مارس باقی مانده است.

از آن‌جایی که سامسونگ و ال‌جی قرار است پرچمدارانشان را در تاریخ 11 مارس و 1 آوریل عرضه کنند، اچ‌تی‌سی می‌بایست هر چه سریع‌تر پرچم‌دارش را معرفی کند تا کاربرانی که قصد ارتقا اسمارت‌فون خود را دارند، سمت تولیدات دو کمپانی دیگر نروند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH