تغییر ظاهر منوی تنظیمات در اندروید N

ظاهر منوی تنظیمات در اندروید N تغییر خواهد کرد

در خلال برگزاری مراسم Google IO 2016،شایعات درباره نسخه بعدی سیستم‌عامل اندروید به پرواز درآمده‌اند. برخی شایعات حاکی از تغییرات بزرگی در ویژگی‌های هسته اندروید مانند حذف App Drawer هستند. تغییر بزرگ بعدی می‌تواند تغییر ظاهر منوی تنظیمات اندروید باشد.

Android-N-Settings-640x556گوگل ممکن است بطور کاملا تصادفی اسکرین‌شات‌هایی از صفحه تنظیمات در اندروید N را به اشتراک گذاشته‌ باشد. دیروز، بلاگ توسعه‌دهنده اندروید پستی درباره کتابخانه پشتیبان اندروید نسخه 23.2 منتشر کرد. اگر یک توسعه‌دهنده باشید، این پست زیاد برایتان هیجان‌آور نیست. با این‌حال، اسکرین‌شات‌های پایین صفحه یک منوی همبرگری در تنظیمات را نشان می‌دهد. احتمالا، با تپ‌کردن برروی این منوی همبرگری یک اسلاید باز می‌شود که دارای قسمت‌های متفاوتی از تنظیمات است.

در حال حاضر، بخش‌های مختلف تنظیمات در یک صفحه سازمان‌بندی شدند. هنگامی که بخواهید برای یافتن یک قسمت خاص در این صفحه طولانی اسکرول کنید، این نوع سازمان‌بندی کمی دست و پاگیر است. یک منوی همبرگری می‌تواند این کار را بسیار ساده کند. با این کار، تنظیمات اندروید با رابط کاربری بسیاری از اپ‌ها نیز هماهنگ می‌شود. ما خواهیم توانست تا به سرعت به تنظیمات موردنظر خود برسیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH