اندروید مارشمالو بیش از 2 درصد بازار گجت‌های اندرویدی را در اختیار دارد

طبق آماری که ماه گذشته از سوی مارکت گوگل منتشر شد، جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل این شرکت یعنی اندروید مارشمالو توانسته بود یک درصد از گجت‌های اندرویدی را تصاحب کند، روندی که در مقایسه با دسامبر 2015 پیشرفت خوبی برای این نسخه تازه‌وارد اندروید به‌حساب می‌آمد.

اما اکنون، طبق جدیدترین آمار منتشرشده توسط گوگل، مارشمالو از اوایل ماه جدید میلادی (مارس) سیر صعودی خود را حفظ کرده و 2.3 درصد از گجت‌های اندرویدی را تصاحب کرده است.

علاوه بر پیشرفت اندروید مارشمالو، نسخه آب‌نبات‌چوبی این سیستم‌عامل نیز پیشرفت خوبی را شاهد بوده و در آمارهای جدید 2 درصد رشد داشته و 16.9 درصد از گجت‌های اندرویدی میزبان این نسخه بوده‌اند. در عوض اندروید کیت کت شاهد سیر نزولی بوده و کاربران خود را از دست‌ داده است. این نسخه، در آمار جدید از 36.1 درصد به 34.3 درصد رسیده است.

gsmarena_001

طبق جدیدترین آَمار منتشر شده، اندروید جلی‌بین 22.3 درصد و اندروید بستنی حصیری 2.3 درصد از دستگاه‌های هوشمند اندرویدی را از آن خود کرده‌اند. هم‌چنین نسخه نان زنجبیلی و Froyo نیز به ترتیب 2.6 و 0.1 درصد از مارکت اندروید گوگل را در اختیار دارند.

پیش‌بینی می‌شود با ارایه به‌روزرسانی‌های جدید، تلفن‌ها و تبلت‌های بیشتری میزبان مارشمالو باشند و این نسخه اندروید به پیشتازی خود  هم چنان ادامه دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH