سامسونگ و استفاده از دو نوع سنسور دوربین متفاوت در گلکسی S7

بی‌شک یکی از بزرگ‌ترین معیارهای فروش گلکسی S7 و S7 Edge، دوربین‌ آ‌ن‌ها خواهد بود که در تست‌ها و از نظر سرعت فوکوس خودکار به رقیبی برای دوربین‌های DSLR تبدیل شده است. تصاویری که تا به حال با این دوربین ثبت شده‌اند، از کیفیت بالایی برخوردارند.

در آخرین اکتشافات از کهکشانی‌های جدید سامسونگ، متوجه شدیم که سنسور دوربین این گوشی‌ها ممکن است در هر گوشی متفاوت باشد. در گزارش‌ها به این موضوع اشاره شده که در برخی از گوشی‌ها از سنسور ساخت خود سامسونگ و در برخی دیگر از سنسور ساخت سونی استفاده شده است. یعنی ممکن است سنسور به کار رفته در دو گوشی مشابه با هم متفاوت باشد.

اما خبر خوش این که بر اساس همین گزارش‌ها، عکس‌های ثبت شده و عملکرد این دوربین‌ها با وجود استفاده از لنزهای متفاوت، تفاوتی با یکدیگر ندارند. در واقع تا شما مشخصات سخت‌افزاری را چک نکنید، متوجه نخواهید شد که از کدام سنسور در گوشی شما استفاده شده است.

ما انتظار داشتیم مانند اتفاقی که برای آیفون 6 و 6s پلاس افتاد، که استفاده از دو چیپست ساخت سامسونگ و TSMC منجر به تفاوت در عمر باتری شده بود، در گلکسی S7 هم شاهد این اتفاق باشیم، ولی چنین چیزی را ندیدیم. برای تشخیص نوع سنسور به کار رفته در این دو گوشی، می‌توان از اپ AIDA64 استفاده کرد.

3 در مورد “سامسونگ و استفاده از دو نوع سنسور دوربین متفاوت در گلکسی S7”

  1. کدوم بهتره و دوما آیا در نسخه های اسیایی و اروپایی فرق دارن (منظورم دوربینا در اروپایی بهتره یا اسیایی ) لطفا توضیح کامل بدین

    1. تو متن اشاره شد که تفاوت بین سنسورها در عملکرد دو دوربین تفاوتی ایجاد نکرده…..عملکرد هر دو نسخه تقریبا برابره.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH