آخرین اطلاعات و تصاویر منتشر شده در رابطه با اچ‌تی‌سی 10

htc-10

تقریبا هیچ چیز دیگری از پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی باقی نمانده است که از آن‌ اطلاع نداشته باشیم. هفته گذشته مشخصات HTC 10  لو رفت و چند روز پیش تصاویری از این اسمارت‌فون منتشر گشت؛ در ادامه روند لو رفتن پرچم‌دار اچ‌تی‌سی امروز تصاویری جدید از HTC 10 منتشر شده است که شمایل گوشی را به خوبی نشان می‌دهد.

این تصویر توسط یک کاربر توییتر به نام tanalibera منتشر شده است و یک نسخه واقعی از HTC 10 را نشان می‌دهد که همه اجزا آن به خوبی قابل مشاهده است.

در بخش پشتی گوشی شاهد دوربینی مشابه One M7 هستیم و در کنار آن یک فلاش LED بزرگ را می‌بینیم، با توجه به شایعات قبلی این سنسور 12 مگاپیکسلی و از نوع اولتراپیکسل بوده که به یک فوکوس لیزری مجهز شده است. در بخش جلویی نیز شاهد یک سنسور 5 مگاپیکسلی با فناوری اولتراپیکسل  هستیم. اگرچه اچ‌تی‌سی در نسخه‌های قبلی پرچم‌دارانش نتوانست دوربینی سطح بالا را داشته باشد اما ظاهرا برای HTC 10 توجه زیادی به بخش دوربین شده است.

در بخش جلویی شاهد چیزی خارق‌العاده و شگفت انگیز نیستیم، در این بخش یک نمایشگر بزرگ را می‌بینیم که ظاهرا 5.2 اینچی و از نوع AMOLED است، در بخش بالایی می‌توان یک بلندگو و هم‌چنین یک سنسور بزرگ دوربین را مشاهده کرد. در بخش زیرین نیز یک کلید سخت‌افزاری هوم جای گرفته که بسیار شبیه به کلید هوم در گوشی‌های سامسونگ است، هم‌چنین در کنار دکمه اصلی دو کلید خازنی بازگشت و برنامه‌های اخیر هم قرار گرفته‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH