شیائومی در حال ساخت یک اسمارت‌فون 4.3 اینچی قدرتمند برای رقابت با آی‌فون SE است

xiaomi-compact-phone

اپل اوایل فروردین بود که از یک پرچم‌دار 4 اینچی به نام آی‌فون SE رونمایی کرد، با توجه به موفقیت اپل در زمینه تلفن‌همراه و انتخاب این رویه کارشناسان بر این باورند که سایر کمپانی‌ها نیز در آینده نسخه‌ای جمع و جور از پرچم‌دار خود را معرفی خواهند کرد. به‌تازگی اطلاعاتی توسط وب‌سایت Weibo از یک اسمارت‌فون 4.3 اینچی از شیائومی منتشر شده است؛ ظاهرا نام این اسمارت‌فون کوچک M2 SE خواهد بود. این اسمارت‌فون کوچک مشخصاتی فوق‌العاده دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 820، 32 گیگابایت حافظه‌داخلی، 3 گیگابایت رم، سنسور دوربین IMX258 سونی و اسکنر اثر انگشت اشاره کرد.

xiaomi-m2-se-smartphone

نکته دیگری که لودهنده روی آن تاکید خاصی داشته است استفاده از یک باتری 2350 میلی‌آمپری است که با نسل سوم فناوری شارژ سریع کوالکام می‌تواند به سرعت شارژ شود؛ این اسمارت‌فون را می‌توان یک رقیب قدرتمند برای آی‌فون SE اپل دانست. شیائومی M2 SE در ماه ژوئن معرفی خواهد شد و با قیمتی معادل 276 دلار به بازار عرضه می‌شود.

برای اولین شایعه منتشر شده از یک اسمارت‌فون اطلاعات زیاد به نظر می‌رسد زیرا در حال حاضر تصویر، مشخصات و حتی زمان و قیمت عرضه منتشر شده است، ظاهرا این نشت اطلاعات با کمی شایعه همراه شده و 100 درصد دقیق نخواهد بود.

1 در مورد “شیائومی در حال ساخت یک اسمارت‌فون 4.3 اینچی قدرتمند برای رقابت با آی‌فون SE است”

  1. مشکل تمام گوشی های اندرویدی این هست که اصلا خوش دست نیستند .
    بهترین سایز برای خوش دست بودن و در عین حال صفحه نمایش لذت بخش سایز 4.5 اینچ هست .
    اما باز هم اسمارت فون های این رده قدرتمند نیستند
    تنها اسمارت فون خوش دست و مینی قدرتمند سری کامپکت سونی هست .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH