هوآوی و عرضه پرچمداری جدید تا پایان سال جاری در آمریکا!

هوآوی را بیشتر به نام برندی می‌شناسند که اسمارت فون‌های خوبی را با قیمت مناسب وارد بازارهای جهانی کرده است؛ اگرچه خود این کمپانی بیشتر در نظر دارد تا این تفکر را کم رنگ کرده و نام  هوآوی را همانند برندهای شیکی چون اپل و سامسونگ در دنیا به مردم بشناساند! در واقع جدیدترین پرچمدار این کمپانی یعنی P9 نشان می‌دهد که هوآوی قطعاً در این راه نیز موفق خواهد بود.

huaweiباید بگوییم اگر با دیدن هوآوی P9  هیجان زده شده و از تعجب انگشت بر دهان گرفته‌اید؛ در این امر تنها نبوده و کمپانی‌های رقیب نیز هم اکنون همین حس شما را دارند. اما بر اساس گزارش منتشر شده از سوی وال استریت ژورنال،  هوآوی در نظر دارد تا یک پرچم‌دار جدید را تا پایان سال جاری میلادی وارد بازارهای ایالات متحده آمریکا کند.

این ادعا با توجه به سخنان آقای ریچارد یو، یکی از مدیران ارشد حوزه الکترونیکی هوآوی است که پیش از این اعلام کرده بود تا اواخر سال 2016 میلادی شما شاهد پرچمدار دیگری از سوی  هوآوی خواهید بود.

متاسفانه هنوز معلوم نیست که چه پرچم‌داری و با چه مشخصاتی وارد بازارهای بزرگ ایالات متحده آمریکا خواهد شد و برنامه اصلی  هوآوی برای این منطقه چیست! به تازگی هوآوی از جدیدترین پرچمدار خود یعنی P9 با مشخصاتی جالب توجه نظیر دوربین دوگانه قدرتمند که با همکاری Leica تهیه و نصب شده است، اشاره کرد.

huawei-p9-launch-london-12

3 در مورد “هوآوی و عرضه پرچمداری جدید تا پایان سال جاری در آمریکا!”

  1. خسته نباشید اقای بهمنی.
    چرا این بار خبری از خبرسان نیست!!!!
    اقای بکتاش کجان؟!!!!!

    سوال دیگر اینکه گلکسی اس7 را چه زمانی بررسی می کنید.

    امیدوارم پاسخ دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH