چگونه تصاویر خود را از کامپیوتر به آیفون یا آیپد ارسال کنیم؟!

icloud ITResan Hamed Feshki 1

اگر شما از ویندوز یا لینوکس به عنوان سیستم عامل کامپیوتر خود استفاده می‌کنید و همچنین یک دستگاه آیپد یا آیفون نیز دارید، جابجایی عکس‌ها توسط اتصال دستگاه به کامپیوتر به آسانی انجام نمی‌گیرد. بهتر است برای انجام این کار از iCloud استفاده کنید.

فرض می‌کنیم که شما تعدادی عکس در داخل کامپیوترتان وجود دارد که قصد جابجا کردن آن‌ها از کامپیوتر به آیفون یا آیپدتان را دارید. چگونه این کار را انجام می‌دهید؟ اگر آیفون خود را به کامپیوتر متصل کنید، بدون ابزار‌های لازم نخواهید توانست عکسی در آن کپی کنید. بنابراین باید راه دیگری نیز وجود داشته باشد.

icloud ITResan Hamed Feshki 2

خوشبختانه راه آسانی برای این کار وجود دارد. شما می‌توانید از سایت iCloud استفاده کنید. به طور خاص از نرم افزار عکس در iCloud می‌توان برای آپلود هر عکس از کامپیوتر و همگام‌سازی آن با هر دستگاه دیگری استفاده کرد.

ابتدا وارد سایت iCloud شوید و بر روی Photos کلیک کنید.

icloud ITResan Hamed Feshki 3

در مرحله بعد روی “Upload” در گوشه بالا سمت راست پنجره عکس‌ها کلیک کنید.

icloud ITResan Hamed Feshki 4

اکنون می‌توانید فایل‌هایی که قصد فرستادن آن به iCloud را دارید، انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که فقط فایل‌هایی با فرمت JPG قابلیت آپلود را دارا هستند.

icloud ITResan Hamed Feshki 5

شما می‌توانید پیشرفت آپلود را در پایین پنجره ملاحظه کنید و در صورت نیاز عملیات را متوقف سازید.

icloud ITResan Hamed Feshki 6

تصاویر تازه آپلود شده شما با تمام دستگاه‌های متصل به iCloud شما سینک شده و شما می‌توانید آن‌ها را با باز کردن “Albums” و “All Photos” مشاهده کنید. بنابراین شما می‌توانید تصاویر خود را از طریق رفتن به حساب iCloud و از هر کامپیوتری به دستگاه‌های دیگر منتقل نمایید.

2 در مورد “چگونه تصاویر خود را از کامپیوتر به آیفون یا آیپد ارسال کنیم؟!”

    1. درسته، زاپیا انتقال رو از طریق وای‌فای انجام میده و البته در این روش به نرم‌افزار خاصی نیاز نیست و عموما زاپیا بر روی ویندوز‌ها و مک‌بوک‌ها نصب نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH