آیا اپل با آیفون 7 پرو بازار را تکان می‌دهد؟!

چند هفته پیش تصاویری از آیفون 7 به بیرون درز کرد که نشان می‌داد یک کمپانی تایوانی که سابقه تولید همه گونه وسایلی را دارد، محصولی با بدنه فلزی و شمایلی نظیر این محصول آمریکایی را تولید کرده است.

Leaked-iPhone-7-Pro-and-iPhone-7-chassis-(1)
این کمپانی همچنین پیش از این در تولید شاسی محصولاتی چون iPad Mini و همچنین طراحی iPhone 6 با کمپانی اپل همکاری‌های نزدیکی داشته است و به همین دلیل همکاری مجدد آنها برای تولید آیفون 7 اصلا موضوع غیر قابل باوری نخواهد بود.

یک وبلاگ ژاپنی با نام Mac Otakara که اغلب در لو رفتن اطلاعات مربوط به کمپانی اپل خصوصاً آیفون نقش اصلی را دارد، در جدیدترین پست خود ادعاهای جدیدی از این محصول اپل را مطرح کرده است. این وبلاگ مدعی شده است که آیفون 7 با یک شاسی جدید و سیستم دوربین دوگانه عرضه خواهد شد. این محصول با نام آیفون 7 پرو به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

Leaked-iPhone-7-Pro-and-iPhone-7-chassisهمچنین این منبع می‌گوید در قسمت پایین این گوشی از سه نقطه اصلی استفاده شده است که مربوط به نصب Smart Connector است. این قابلیت چیزی شبیه به فناوری به کار رفته در خط تولید iPad Pro است.

تصویری که Mac Otakara منتشر ساخته است، نشان می‌دهد که این محصول باریک‌تر از نسخه‌های قبلی است و احتمالا این بار اپل قصد ندارد از جک 3.5 میلی‌متری استاندارد در محصول خود بهره گیرد و به جای آن به سراغ نصب بلندگوهای استریو بسیار باکیفیت خواهد رفت.

شاید نصب دوربین‌های دو گانه بر روی آیفون 7 دیگر قطعی شده باشد؛ باید دید اپل این بار برای سورپرایز کردن هواداران بی‌شمارش چه برنامه‌ای دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH