FITNEX اولین اپلیکیشن جامع سلامت و تندرستی به زبان فارسی

Fitnex

شاید شما هم تا به حال چندین بار برای تناسب اندام و سلامت خود، به امید آمدن شنبه یا شروع یک ماه جدید بوده‌اید. ولی هر بار به خاطر نداشتن یک مربی ورزشی مناسب، در دسترس نبودن باشگاه، هزینه‌های بالا و یا رژیم غذایی نامناسب، منصرف شده‌اید.

گامی عملی در سال جهاد اقتصادی و فعالیتی متفاوت در حوزه فن‌آوری اطلاعات از مدیر جوان برتر سال90 کشور که با استفاده از فن‌آوری‌های روز دنیا و یک تیم حرفه‌ای در حوزه ورزش، سلامت و تغذیه، اولین اپلیکیشن جامع سلامت و تندرستی را به زبان فارسی تولید کرده است.

با نصب اپلیکیشن فیتنکس می‌توانید رژیم غذایی، برنامه ورزشی متناسب با اندام و سابقه ورزشی را دریافت کنید، ویدیوهای تمرینات ورزشی را مشاهده و از راهنمایی متخصصین شامل مربیان، پزشکان، کارشناسان تعذیه، فیزیوتراپ‌ها و روانشناسان ورزشی استفاده کنید.

فهرست معتبرترین اماکن ورزشی، فروشگاه‌های عرضه تجهیزات ورزشی نیز برای برطرف کردن نیاز های شما در اپلیکیشن قرار دارد.

هر برنامه ورزشی، نیازمند یک رژیم غذایی ویژه است. در اپلیکیشن فیتنکس، رژیم غذایی مناسب شما زیرنظر متخصصان تغذیه ارایه می‌شود.

می‌توانید هر روز لیست کالری‌های دریافتی خود را با کمک جداول راهنما وارد کنید و یا با استفاده از دستبند هوشمند و یا گام شمار خود، میزان سوخت و ساز و کالری های مصرفی تان را در نمودار بررسی، ارزشیابی کنید.

این نمودارها به صورت روزانه، هفتگی و ماهیانه، راهنمای شما در تمرینات و رژیم غذایی تان خواهند بود.

ابزارهای تندرستی شامل محاسبه توده عضلانی بدن (BMI)، وزن ایده آل، میزان کالری روزانه و نسبت تناسب اندام نیز در اپلیکیشن برای راهنمایی شما قرار داده شده است.

در مجله فیتنکس نیز جدیدترین مقالات، اخبار و فناوری های حوزه ورزش، تغذیه، سلامت و دستورهای آشپزی را می توانید مطالعه کنید.

در هر مرحله از انجام تمرینات که نیاز به نظر متخصصین داشته باشید، اپلیکیشن فیتنکس فهرستی از مربیان و متخصصین حوزه سلامت و پزشکی را برای شما آماده کرده تا به صورت مستقیم با آنها ارتباط برقرار کنید و از راهنمایی های آنها به صورت آنلاین در شبکه اجتماعی اختصاصی اپلیکیشن بهره مند شوید.

برای حفظ روحیه مثبت در حین تمرینات، موزیک های ویژه ورزشی هم در فیتنکس ارایه شده است.

در حال حاضر، این اپلیکیشن به صورت رایگان در دو نسخه اندروید (گوگل پلی) و (iOS (AppStore قابل مشاهده و دانلود است.

1 در مورد “FITNEX اولین اپلیکیشن جامع سلامت و تندرستی به زبان فارسی”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH