نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین HTC 10 را از اینجا ببینید

HTC-10 Camera ITResan Hamed Feshki

شرکت HTC تکنولوژی UltraPixel خود را با One M7 آغاز کرد و نتایج آن بسیار ناامید کننده بود. با آمدن HTC One M9 اوضاع بهتر شد. اما همچنان دوربین‌های این شرکت در میان کمپانی‌های بزرگی چون اپل و سامسونگ حرفی برای گفتن نداشت و اکنون HTC با آخرین محصول خود HTC 10 در کنار بهترین دوربین‌ها قد علم کرده است.

در بررسی‌های گذشته این دوربین به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کردیم. یافتیم که عملکرد این دوربین بسیار خوب بوده است و این دوربین در شرایط آزمایشگاهی امتحان خود را پس داده است. اما نمی‌توان تنها به این تست‌ها بسنده کرد. ما می‌توانیم تمام روز را صرف صحبت کردن درباره اصطلاحات مربوط به عکاسی کنیم اما تا زمانی که خود تصاویر گرفته شده را از نزدیک لمس نکنید نمی‌توانید راجع‌ به دوربین قضاوت کنید. بنابراین زمانی را صرف عکس انداختن با گوشی HTC 10 کرده‌ایم تا مشتریان قبل از خرید دستگاه، نمونه تصاویر را دیده باشند.

بعنوان یادآوری، دوربین گوشی HTC 10 مجهز به یک سنسور 12مگاپیکسلی و دیافراگم f/1.8، لرزش‌گیر تصویر و فوکوس خودکار لیزری است. در این نمونه‌ها، ما تنظیمات را دستکاری نکردیم و دوربین را روی حالت اتوماتیک قرار داده‌ایم.

دوربین HTC 10 نسبت به Galaxy S7 کمی کندتر است و این کمی نگران کننده به نظر می‌رسد. اما نه آنقدر بد که معامله را به هم بزنید! نمونه‌های عکس را ببینید و نظر خود را به ما اطلاع دهید. درضمن عکس‌ها تغییر سایز داده شده‌اند.

htc-10-camera-samples-0003 ITResan Hamed Feshki

htc-10-camera-samples-0001 ITResan Hamed Feshki

htc-10-camera-samples-0004 ITResan Hamed Feshki

htc-10-camera-samples-0005 ITResan Hamed Feshki

htc-10-camera-samples-0006 ITResan Hamed Feshki

htc-10-camera-samples-0007 ITResan Hamed Feshki

htc-10-camera-samples-0009 ITResan Hamed Feshki

htc-10-camera-samples-0010 ITResan Hamed Feshki

5 در مورد “نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین HTC 10 را از اینجا ببینید”

  1. نمیشه با دیدن عکس یه پرچم دار نظر داد باید عکس های 2 گوشی با هم مقایسه بشن مثلا با همین سامسونگ اس 7

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH