Anker و ساخت دستگاهی که می‌تواند تا 40 مرتبه موبایل شما را شارژ کند!

موبایل‌ها امروزه به عضو اصلی و همراه اکثر افراد تبدیل‌ شده‌اند؛ عضوی که کاربران همیشه دغدغه تمام شدن باتری‌اش را دارند. هرچند که تلفن‌های هوشمند جدید ظرفیت باتری بیشتر از 5 هزار میلی‌آمپر ساعت را داشته و این امکان را به کاربر می‌دهند تا بدون اینکه نگران تمام شدن باتری خود باشند 2 تا 3 روز از تلفن همراهشان استفاده کنند اما در مواقعی همچون سفر و یا زمانی که از شهر و منبع برق دور هستند این نگرانی همچنان ادامه دارد.

شرکت Anker چاره‌ای اندیشیده و گجتی (نیروگاه کوچک) و چیزی شبیه پاور بانکی غول‌پیکر طراحی کرده است که در آن مجموعه باتری‌هایی باقدرت 434 وات‌ساعت تعبیه‌شده است. این گجت به‌آسانی قابل‌حمل نیست اما می‌توانید در مسافرت‌های طولانی خارج از کشور، اردوهای خارج از شهر و زمانی که به مدت طولانی به منبع برق دسترسی ندارید آن را همراه خود ببرید.

anker_powerhouse

این گجت (نیروگاه کوچک) قادر است تا 40 مرتبه گوشی هوشمند شما را شارژ کند و علاوه بر آن می‌تواند لپ‌تاپ‌ها، یخچال‌های کوچک و لامپ‌های کوچک 15 ولتی را نیز شارژ کند.

هرچند این نیروگاه کوچک برق بسیار کاربردی و جذاب است اما قیمت 600 دلاری آن چندان ارزان به نظر نمی‌رسد. شرکت سازنده برای تشویق افراد برای پیش‌خرید این گجت تخفیف صددلاری تعیین کرده و آن را به قیمت 500 دلار پیش‌فروش می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH