آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با آیفون ۷ پلاس

امروز، یک خبر داغ پیرامون پرچمدار بعدی شرکت اپل به بیرون درز پیدا کرد. روزنامه ژاپنی Mac Fan، طرح شماتیک آیفون ۷ پلاس را به دنیای تکنولوژی لو داد. اما از این تصویر، چه چیزهایی می‌توان فهمید؟

iphone-7-plus

این اطلاعات منتشر شده چیز جدیدی نیستند و اکثر آنها از طریق شایعات پیشین، به گوش تمامی افراد و دنبال‌کنندگان اخبار دنیای تکنولوژی رسیده‌ است. همانطور که مشاهده می‌کنید، اولین چیزی که به چشم می‌خورد، نبود جک ۳.۵ میلیمتری هدفون در کنار میکروفون دستگاه (در زیر بدنه) است. ظاهرا اپل در نظر دارد تا هدفون‌های بی‌سیم بیتس را در این محصول خود قرار دهد. در پشت دستگاه نیز تغییری به چشم می‌خورد و آن هم اضافه شدن دوربین دوگانه است.

طبق شایعات دیگر، ممکن است که طراحی بدنه پرچمدار بعدی شرکت اپل، از فلزی به حالت تمام شیشه‌ای تغییر یابد. چیزی که در آیفون ۴ و ۴S شاهد آن بودیم. اما چیزی که مشخص است، ظاهرا ابعاد آیفون ۷ پلاس نسبت به نسل پیشین آن، تغییری نخواهد کرد. همچنین سه نقطه خالی قرار گرفته در پشت بدنه (قسمت پایین) احتمالا مربوط به پشتیبانی آیفون ۷ پلاس از شارژ بی‌سیم (وایرلس) است.

همانطور که در اخبار شنیده‌اید، روند فروش آیفون اخیرا کاهشی محسوس داشته و گزارش مالی شرکت اپل نیز این موضوع را تأیید می‌کند. حال اگر اپل در خانواده آیفون ۷ که پرچمدار بعدی این شرکت محسوب می‌شود، تغییرات مثبت و غیر قابل انتظاری را اعمال نکند، ممکن است که این روند نزولی همچنین ادامه یابد. باید تا کنفرانس WWDC که خرداد ماه برگزار خواهد شد، منتظر بمانیم و ببینیم که اپل برای آیفون نسل بعد٬ چه تصمیماتی را دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH