۹ اپلیکیشن ضروری برای ویرایش عکس که لازم است دانلود کنید

با توجه به انبوه اپ‌های ویرایش تصویر برای آی‌او‌اس و اندروید، در این مطلب برخی از بهترین‌هایی که ارزش توجه شما را در خود دارند، جمع‌آوری کرده‌ایم. توجه کنید که تنها به دلیل رایگان بودن بعضی‌ از آن‌ها، هیچ تضمینی برای اینکه یک نرم‌افزار ویرایش تصویر هزینه‌ای را از شما به وسیله پرداخت درون‌برنامه‌ای دریافت نکند، وجود ندارد. اگر که احساس می‌کنید کار با آن‌ها برای شما رضایت‌بخش نخواهد‌بود، بهتر است به سراغ برنامه‌های غیررایگانی بروید که شامل این موارد نمی‌شوند.

 Afterlight

قیمت : ۱ دلار / سیستم‌عامل: اندروید و آی‌او‌اس

۱

Afterlight یکی از برنامه‌های پولی و مشهور ویرایش عکس برای اندروید و آی‌اواس است. از ویژگی‌های آن می‌توان به طراحی و لایه‌بندی مناسب اشاره کرد که کنترل‌های مختلفی را در دسترس قرار می‌دهد. این موارد شامل ۱۵ ابزار اصلاح، بیش از ۷۰ فیلتر و تکسچر، به همراه گزینه‌هایی برای برش و تغییر شکل هستند. علاوه براین قابلیت‌های اضافه‌تر به وسیله پرداخت درون‌برنامه‌ای قابل استفاده خواهند بود.

Enlight

قیمت : ۴ دلار / سیستم‌عامل: آی‌او‌اس

۲

Enlight برنامه‌ای انحصاری برای آی‌اواس است که به عنوان یکی از برترین ویرایشگرهای تصویر برای آیفون و آی‌پد محسوب می‌شود. این برنامه از ابزارها و فیلترهای مختلفی برای بهینه‌سازی تصویر پشتیبانی می‌کند که همراه با مجموعه‌ای از روش‌های آسان برای به اشتراک‌گذاری آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی است. Enlight علاوه بر این برای کاربران پیشرفته‌تر قابلیتی را برای انتخاب فرمت فایل خروجی دراختیار می‌گذارد.

Adobe Photoshop Express

قیمت : رایگان / سیستم‌عامل: اندروید و آی‌او‌اس۳

Adobe Photoshop Express نسخه موبایلی ویرایشگر عکس محبوب دسکتاپ‌ است. در نسخه رایگان این نرم‌افزار دسته‌ای از ابزارهای قوی برای به اشتراک‌گذاری و ویرایش تصویر موجود است، که خیلی‌های دیگر از آ‌ن‌ها با پرداخت هزینه در دسترس خواهدبود.

Pixelmator

قیمت : ۵ دلار / سیستم‌عامل: آی‌او‌اس۴

می‌توان گفت Pixelmator جایگزین قدرتمندی برای فتوشاپ سیستم‌عامل مک به حساب می‌آید که این مورد نسخه موبایلی آن است. با وجود تعداد زیادی از گزینه‌ها برای اشتراک‌گذاری و ویرایش عکس، ابزارهای طراحی گرافیکی و همچنین برنامه‌ای کامل و جالب برای نقاشی، این نرم‌افزار را به گزینه‌ای قدرتمند برای کاربران آیفون و آی‌اواس تبدیل کرده‌است.

نسخه پولی آن شامل تمامی قابلیت‌ها است، بنابراین جای نگرانی برای پرداخت از درون برنامه وجود ندارد.

Priime

قیمت : رایگان / سیستم‌عامل: آی‌او‌اس۵

Priime برنامه ویرایشگر تصویر مناسبی برای آیفون و آی‌پد است که شامل فیلترهای ساخته‌شده توسط عکاسان مشهور می‌شود. انبوهی از ابزارهای ویرایشگر رایج در این برنامه موجود است و می‌تواند تصاویر بزرگ (تا اندازه ۳۶ مگاپیکسل‌) را هم مدیریت کند. باید گفت که برخی از ویژگی‌های موردپسند این برنامه نیازمند پرداخت هزینه هستند.

Polarr

قیمت : رایگان / سیستم‌عامل: اندروید و آی‌او‌اس۶

Polarr یکی دیگر از برنامه‌های ویرایش تصویر برای آی‌اواس و اندروید است، که از ابزارهای مفید و فیلترهای زیادی پشتیبانی می‌کند و دارای نوار ابزار قابل تنظیم است. کاربران می‌توانند گزینه‌های بیشتر و جذاب‌تری را با پرداخت درون‌برنامه‌ای فعال کنند.

Relight

قیمت : ۳ دلار / سیستم‌عامل: آی‌او‌اس۷

Relight یک ویرایشگر بسیار ماهر برای تصاویر شماست که در تصحیح روشنایی و نور آن‌ها تخصص دارد. تعداد زیادی از ابزارها، فیلترهای رنگی و گزینه‌هایی برای به اشتراک‌گذاری عکس در این برنامه موجود است که هیچکدام نیازی به پرداخت هزینه ندارند. این برنامه گزینه خوبی برای کاربران آیفون و آی‌پد است.

Stackables

قیمت : ۳ دلار / سیستم‌عامل: آی‌او‌اس۸

این نرم‌‌افزار منحصربه فرد برای آی‌اواس روی لایه‌بندی افکت‌های مختلف برای تصاویر تمرکز دارد، که به وسیله یک عکاس حرفه‌ای مدیریت شده‌است. صدها جلوه مختلف در این نرم‌افزار برای انتخاب قرار گرفته‌است که به همراه ابزارهای بسیاری برای بهینه‌سازی تصویر هستند. گزینه‌های بیشتر با پرداخت هزینه از طریق برنامه در دسترس خواهد بود.

Snapseed

قیمت : رایگان / سیستم‌عامل: اندروید و آی‌او‌اس۹

اگر که اصرار دارید برای برنامه ویرایشگر تصویر گوشی اندرویدی یا آیفون خود هیچ هزینه‌ای پرداخت نکنید، Snapseed برای شما ساخته ‌شده‌است. این برنامه که به وسیله گوگل طراحی شده‌، انتخاب‌های بی‌نظیری را از ابزارهای ویرایش و فیلترهای گوناگون در اختیار قرار می‌دهد و با رابط کاربری مناسبی مزین شده‌ است.

2 در مورد “۹ اپلیکیشن ضروری برای ویرایش عکس که لازم است دانلود کنید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH