سامسونگ گلکسی A4 با نمایشگر ۵.۵ اینچی در راه است

در هفته گذشته اخباری منتشر شد در خصوص عرضه یکی از محصولات جدید سامسونگ با نام کامل SM-A430u که در وب سایت اداره صادرات و واردات هند یعنی Zauba ثبت گردیده بود. گلکسی A3 2016 با نام SM-A310 و گلکسی A5 2016 با نام SM-A510 شناخته شدند؛ اما به نظر می‌رسد که در این میان نسخه دیگری از سری A سامسونگ یعنی گلکسی A4 نیز در راه است.

این وب‌سایت در جدیدترین اطلاعات منتشر شده اشاره می‌کند که محصول وارد شده ارزشی معادل ۴۷۷.۱۸ دلار دارد که با توجه به قیمتش می‌تواند نقش مهمی در بازار این کشور داشته باشد. جالب است بدانید که به همراه این محموله سامسونگ کابل‌های اطلاعات جدید خود و همچنین سیم کارت‌هایی را نیز برای تست به هندوستان ارسال کرده است. این تنها اطلاعاتی است که تاکنون توسط این وب‌سایت در این مورد منتشر شده است.

سه شنبه گذشته، یعنی ۴ مه، چهار یونیت بسیار مهم از SM-A430 U برای تست به هند ارسال شده است. لیستی که Zauba منتشر کرده نشان می‌دهد که سایز نمایشگر این محصول ۵.۵ اینچ خواهد بود و ارزش این محصول با کمی کاهش به ۳۵۵.۰۹ دلار خواهد رسید. هنوز هیچ مشخصاتی از این محصول تقریبا ناشناس منتشر نشده است؛ اما قطعا به زودی اطلاعات جدیدی برای شما ارایه خواهیم کرد.

sma

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH