میزو Pro 6 در دو نسخه و با چیپست‌های مدیاتک Helio X25 و اکسینوس ۸۸۹۰ تولید می‌شود

ماه گذشته که مشخصات پرچم‌دار جدید میزو یا همان Pro 6 منتشر شد، اعلام شده بود که این گوشی از چیپ مدیاتک Helio X25 استفاده می‌کند که به ده هسته پردازشی مجهز است. اما حال بر اساس نتایج یک بنچ‌مارک مشخص شد که میزو PRO 6 از چیپست اکسینوس ۸۸۹۰ ساخت سامسونگ که در گلکسی S7 هم به کار رفته است، بهره می‌گیرد. همچنین مشخصات دیگری هم از این گوشی در شبکه اجتماعی Weibo چین منتشر شده است.

بر اساس این پست، در این نسخه از پرچم‌دار میزو نه تنها چیپست به کار رفته با خانواده گلکسی S7 یکسان خواهد بود، بلکه صفحه نمایش این نسخه هم از دو طرف خمیدگی دارد، مشابه آن‌چه در گلکسی S7 Edge دیده بودیم. این مدل از Pro 6 کمی گران‌تر از نسخه ۶۴ گیگابایتی است که به پردازنده مدیاتک مجهز است. نسخه مدیاتک قیمتی معادل ۴۳۳ دلار داشته و نسخه‌ای که از اکسینوس استفاده می‌کند، ۴۶۰ دلار قیمت دارد. البته طبیعی است که این دو مدل شباهت‌هایی هم با یکدیگر داشته باشند، هر دو نسخه از ۴ گیگابایت رم استفاده می‌کنند و وزن آن‌ها برابر ۱۶۰ گرم است.

پیش از این هم میزو از چیپ‌های ساخت سامسونگ استفاده کرده بود. میزو Pro 5 با چیپ اکسینوس ۷۴۲۰ عرضه شد که در مدل‌های مختلف گلکسی S6 و همچنین گلکسی نوت ۵ از آن استفاده شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH