اپل از دلیل پاک شدن موسیقی‌های iTunes کاربرانش بی‌اطلاع است!

iTunes یکی از سرویس‌های برتر موسیقی جهان و سرویس موزیک اختصاصی اپل و گوشی‌های آیفون است که کاربران زیادی در سراسر جهان دارد؛ اما به‌تازگی طبق گزارش‌های کاربران این سرویس با مشکل عجیبی روبه‌رو شده است. برخی از کاربران این سرویس موسیقی اعلام کرده‌اند که به‌طور ناگهان و بدون هیچ دلیلی برخی از فایل‌های موسیقی‌شان در این سرویس پاک‌شده است. مشکلی که اپل پس از اطلاع از آن اعلام کرده که:

گزارش شده که برخی از کاربران در سرویس iTunes مشکلاتی داشته و فایل‌های موسیقی ذخیره شده بر روی این سرویس به‌طور ناگهانی پاک‌شده است. هرچند از دلیل این اتفاق اطلاعی نداریم اما درصدد رفع این مشکل بوده و به کاربران قول می‌دهیم به‌زودی این مشکل حل شود. هم‌چنین هفته آینده با ارایه یک آپدیت جدید برای iTunes مشکلات امنیتی و اشکالات به وجود آمده را حل خواهیم کرد. بااین‌حال اگر کاربران بازهم با مشکلی روبه‌رو بودند می‌توانند با AppleCare در تماس بوده و ما را از آن مطلع کنند.

اپل و سیستم‌عاملش iOS به امنیت بالا و مشکلات کم‌تر اپلیکیشن‌ها نسبت به اندروید مشهور است، بااین‌حال مشکل به وجود آمده برای سرویس موسیقی iTunes می‌تواند لطمه غیرقابل جبرانی به اعتماد کاربران این شرکت وارد کند!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH