اوپو Find 9 تنها در ۱۵ دقیقه به‌صورت کامل شارژ می‌شود!

فاکتورهای زیادی برای سنجش یک باطری خوب در نظر گرفته می‌شود. مطمئنا تمامی ما علاقمندان به دنیای تکنولوژی، از هدر‌رفت انرژی، سایز باطری و تمامی این موضوعات اطلاع داریم. اما تکنولوژی شارژ باطری‌ها نیز یک گزینه معتبر در زمینه سنجش باطری و تجربه خوب استفاده از آن به حساب می‌آید. امروزه تمامی دارندگان تلفن‌های هوشمند روی برخورداری دیوایس‌ها از تکنولوژی شارژ بی‌سیم یا شارژ سریع حساس شده‌اند.

در نمایشگاه MWC امسال، شاهد یک تکنولوژی جدید از شرکت اوپو با نام Super VOOC Flash Charge بودیم. با استفاده از این فناوری، یک باطری ۲۵۰۰ میلی آمپری قادر خواهد بود تا در مدت زمان ۱۵ دقیقه، به شارژ کامل برسد! بله، از ۰ تا ۱۰۰ درصد، تنها در ۱۵ دقیقه! این موضوع واقعا فوق‌العاده و شگفت‌انگیز است و خبر خوب اینکه، به احتمال زیاد محصول جدید اوپو با نام Find 9 از این تکنولوژی بهره‌مند خواهد بود.

شایان ذکر است که این خبر، در حال حاضر تنها در حد شایعه است. اگر Find 9 اوپو تنها در ۱۵ دقیقه به شارژ کامل برسد، آیا این بدان معنی است که این محصول از باطری ۲۵۰۰ میلی آمپری برخوردار است؟ مطمئنا کاربران امروزی، میزان حجم باطری بیشتری را خواستار هستند. شارژ شدن کامل دستگاه در ۱۵ دقیقه فوق‌العاده است، اما این موضوع که کاربر مجبور شود چندین بار در روز این کار را انجام دهد، آزار دهنده به نظر می‌رسد. مطمئنا آنها در تلاش هستند تا این تکنولوژی را پیشرفته‌تر نمایند.

از مشخصات شایع Find 9 اوپو می‌توان به صفحه نمایش با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل، پردازنده Snapdragon 820، سه گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین  اصلی ۱۶ و دوربین جلوی ۴ مگاپیکسلی اشاره کرد. ضمنا اشاره شده است که مدل پیشرفته آن، از صفحه نمایش با کیفیت ۲K و ۴ یا ۶ گیگابایت رم بهره‌مند خواهد بود.

oppo-find-9

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH