سامسونگ یک گام دیگر به تولید گلکسی نوت ۶ مجهز به رم ۶ گیگابایتی نزدیک شد

در سال ۲۰۱۲ سامسونگ نسخه ویژه‌ای از پرچم‌دار خود، گلکسی S3 را برای ژاپن عرضه نمود که از دو گیگابایت رم بهره می‌برد. در آن زمان، با توجه به این که همه گوشی‌ها از یک گیگابایت رم بهره می‌بردند، وجود این میزان رم در پرچم‌دار سامسونگ یک شگفتی محسوب می‌شد. چهار سال از آن زمان می‌گذرد و به لطف اشتهای وصف ناپذیر اندروید در اشغال رم، حال گوشی‌های هوشمند اندرویدی وارد عصر رم‌های ۶ گیگابایتی شده‌اند.

در طی برگزاری انجمن Mobile Solutions سامسونگ که دیروز و در شهر شن زن چین برگزار شد، کره‌ای‌ها از ساخت چیپ‌های رم ۶ گیگابایتی LPDDR4 با فناوری ۱۰ نانومتری خبر دادند. این فناوری موجب کارایی بیشتر چیپ می‌شود و در نهایت عمر باتری را افزایش می‌دهد. 

همان‌طور که پیش‌تر هم در خبرها اعلام کردیم، شایعات حاکی از تولید گلکسی نوت ۶ با رم ۶ گیگابایتی است، حال و با معرفی چیپ‌های رم جدید سامسونگ به نظر می‌رسد این شایعات در حال تبدیل شدن به واقعیت هستند. صحبت از یک فبلت ۵.۸ اینچی است که مجهز به صفحه نمایش سوپر AMOLED با کیفیت QHD است. سامسونگ همیشه سری نوت را با قابلیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری خاص ارایه نموده تا از باقی رقیبان و حتی از سری گلکسی S هم یک سر و گردن بالاتر باشند.

گفته می‌شود گلکسی نوت ۶ به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۳ (که البته هنوز معرفی نشده و نسخه اورکلاک شده از اسنپدراگون ۸۲۰ است) مجهز است که در کنار رم ۶ گیگابایتی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، دوربین مشابه گلکسی S7، نسل جدید S-Pen با قابلیت‌های جدید و اندروید N این گوشی را به یک غول تمام عیار تبدیل می‌کند.

گلکسی نوت ۵ در ماه آگوست معرفی شد اما گفته می‌شود نسل بعدی این خانواده زودتر از این زمان رونمایی خواهد شد.

Samsung-introduces-the-10nm-LPDDR4-6GB-DRAM-chip(3)

1 در مورد “سامسونگ یک گام دیگر به تولید گلکسی نوت ۶ مجهز به رم ۶ گیگابایتی نزدیک شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH