۳ رویکرد خلاقانه برای کسب درآمد از اینستاگرام

به لطف رشد پایگاه کاربران فعال برای شبکه‌های اجتماعی بصری، بازگشت سرمایه اصلی روی تبلیغات مستقیم بوده و نرخ متوسط رشد سالانه دنبال‌کنندگان در زمره برندهای تجاری، قالب‌های تبلیغاتی و قابلیت‌های معرفی‌شده منظم قرار گرفته‌ است و شرکت‌ها سرمایه‌گذاری سنگینی را بر ارتقای شبکه اینستاگرامی خود انجام می‌دهند.

برای کاربران تاثیرگذار اینستاگرام کسب درآمد بستگی به اندازه دنبال‌کنندگان و تعامل با آن‌ها دارد و چشم‌انداز آن‌ها نمی‌تواند نسبت به این مورد روشن‌تر بشود.

فراموش نکنید که سال‌های سختی برای اقتصاد یوتیوب سپری شده‌ است تا به اندازه کافی خود را بالا بکشد و به تکاملی برسد که بتواند امروز در این جایگاه قرار بگیرد. این امر به وسیله افراد سخاوتمندی صورت گرفت که توانایی کسب درآمد از حامیان مالی را داشته‌اند. امروزه ما مسیر تازه‌ای را می‌بینیم که اینستاگرام برای رسیدن به اقتصاد برتر با مقیاس مشابه‌ای در حال پیمودن آن است.

در صورتی که شما از کاربران مطرح اینستاگرام باشید، احتمالا از فرصت‌هایی که برای کسب درآمد وجود دارد، آگاه هستید. اکثر این موقعیت‌ها بستگی به پست‌های فروش برندهایی دارد که تحت پوشش حامیان مالی هستند.

منطقی است که تبلیغ‌کنندگان علاقه‌مند هستند تا پیام‌ها و محصولات تعبیه‌ شده خود را به شکل تصویری در اختیار داشته‌ باشند. با توجه به مطالعات Tomoson، شرکت‌های تجاری چشم‌انداز متوسطی را روی کسب درآمد ۶.۵ دلاری برای هر ۱ دلاری که صرف بازاریابی تاثیرگذار (influencer marketing) انجام می‌دهند، می‌بینند.

بنابراین فرصت‌های بسیار مهمی برای تاثیرگذاران تجاری نیز وجود دارد.

اخیرا یکی از شرکت‌های تجاری برآوردی را انجام داده‌ است که کاربران اینستاگرامی که صدها هزار نفر دنبال‌کننده دارند می‌توانند به ازای هر پست مبلغی به اندازه ۵۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار را بدست آورند. در صورتی که شما یکی از این افراد هستید، و هر روز مطلبی را روی صفحه خود قرار می‌دهید، در حدود ۱۵ درصد از هر پستی که تحت پوشش اسپانسرها قرار گیرد، می‌توانید بیش از ۱۰۰,۰۰۰ دلار را در طول دوره یک ساله بدست آورید.

همه ما علاقه‌مند به فروش از طریق پست‌های تحت حمایت مالی هستیم، با این ‌حال راه‌های بسیاری برای بدست‌آوردن پول به وسیله تبلیغات تاثیرگذار در اینستاگرام وجود دارد.

در ادامه نگاهی می‌اندازیم به ۳ پلتفرم نوظهوری که رویکردهای کسب‌‌وکار قانع‌کننده‌ای را ارایه می‌دهند.

۱. کسب مجوز برای تصاویر

تصاویر اینستاگرامی که باعث افزایش تعاملات می‌شوند، به طور کلی آن‌هایی هستند که صادقانه و با صراحت نمایش داده‌ می‌شوند، بنابراین اگر شما پست‌هایی را قرار داده‌اید که به ویژه از لحاظ بصری بسیار قوی به نظر می‌آیند، این احتمال وجود دارد که این مورد یکی از دارایی‌های شما برای سود‌آوری به حساب بیاید.

با توجه به واکنش‌های بسیاری که در برابر تصویربرداری تجاری انجام می‌شود، شرکت‌های تجاری در حال آگاهی از این موضوع هستند که اعتبار بیشتری را برای تصاویر خود ایجاد کنند. بر اساس نتیجه‌ای که از رشد این تقاضا بدست می‌آید، برخی از بازارهای جدید برای رقابت با برندهای دیگر از عکاسان نیمه‌حرفه‌ای استفاده می‌کنند.

Foap یکی از مشهورترین این دسته از بازارها است که ساختار سرمایه گذاری اندک (به شکلی که خریداران به ازای هر تصویر ۱۰ دلار می‌پردازند و این مقدار میان شرکت و عکاس نصف می‌شود)، حرکت رو به رشد آن را بسیار سریع‌تر کرده‌ است.۲

عکس‌های مشابه می‌توانند به تعداد نامحدودی به فروش برسند، بنابراین عکاسان ماهر در این زمینه مقدار زیادی از درآمد بالقوه‌ را در اختیار خواهند داشت. در صورتی که شما متقاضی کافی را برای تصاویر خود پیدا نکردید، بخش “missions” را بررسی کنید. به وسیله آن برندهای تجاری پست‌هایی را برای رقابت با سایرین قرار می‌دهند و در نهایت عکاس برنده، جایزه ۱۰۰ دلاری و حتی بیشتر دریافت می‌کند.

۲. ایجاد محصولات سفارشی برای فروش

آیا در ذهن خود ایده‌ بزرگی را برای طراحی یک تی‌شرت دارید که طرفداران اینستاگرامی شما آن را دوست داشته‌باشند؟

بر اساس یکی از پلتفرم‌های تجارت الکترونیک اجتماعی ViralStyle این قابلیت را به شما می‌دهد تا به راحتی محصولات خود را ایجاد کرده و به فروش برسانید. کافی است پس از ساخت محصول، به حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی متصل شوید و به وسیله بازاریابی ایمیلی کمپین خود را گسترش دهید و بعد نظاره‌گر درآمد حاصل از فروش خود باشید.

“کمپین” خود را برای مدت محدودی تنظیم کنید تا بدین وسیله حس فوریتی و انحصاری را برای مخاطب ایجاد نمایید. سیستم از فروش و هدف‌گذاری مجدد شما مراقبت می‌کند و حتی تبلیغاتی را در سراسر شبکه‌های اجتماعی برای شما انجام می‌دهد.

این شرکت بر اساس تقاضا طرح‌هایی را روی لباس چاپ می‌کند و آن‌ها را به طور مستقیم در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. علاوه براین هیچ حداقلی برای سفارشات وجود ندارد.

در این نمونه از کمپین ViralStyle یکی از ستاره‌های NBA، با پست خود موجب افزایش کاربران دنبال‌کننده شده‌است تا بدین وسیله فروش تی‌شرت را رونق دهد. ۳۴

۳. فروش سرمایه‌گذاری‌شده و پیشرفت

فعالیت‌ در شبکه‌های اجتماعی همیشه به اندازه جذابیتی که ایجاد می‌کنند، نیست و پلتفرم‌های بصری مانند اینستاگرام می‌توانند برای شاغلینی که فشار زیادی را بر آینده پیشرفت خود حس می‌کنند، مفید واقع شوند.

این امکان وجود دارد که شما به اندازه کافی اوقات خود را صرف کار با اینستاگرام ‌کنید و در واقع به دنبال کسب درآمد از حساب کاربری خود باشید.

به وسیله ViralAccounts می‌توانید با فروش مالکیت اینستاگرام خود و سایر شبکه‌های اینچنینی پول بدست آورید.۵

انتقال مالکیت کاملا بر اساس شرایط قوانین خدماتی اینستاگرام است، بنابراین اگر که دنبال‌کنندگان زیادی دارید و می‌خواهید به حساب کاربری دیگری مهاجرت کنید، می‌توانید به وسیله جذب مخاطب کسب درآمد کنید.

شرکت‌ها می‌توانند با خرید حساب‌های کاربری جایگاه خود را بالا ببرند و مخاطبان وفاداری را بدست آورند.

آینده این کار چه وضعیتی دارد؟

ممکن است که شما از اینستاگرام به عنوان ابزاری برای بهبود تجارت غیر اینستاگرامی خود استفاده نمایید، یا ممکن است از آن برای برقراری ارتباط با مردم در ازای کسب درآمد به عنوان یک هدف ثانویه بهره‌مند شوید.

در هر صورت، به لطف رشد تقاضا برای تجارت تاثیرگذار به وسیله اینستاگرام، فرصت‌های زیادی در این زمینه وجود دارد.

myket

10 در مورد “۳ رویکرد خلاقانه برای کسب درآمد از اینستاگرام”

  1. حمیدرضا باباحاجی

    من شهاب سنگ قدیمی دارم ومن وی پیداکردم لطفاراهنمای کنیدچطوروکجابفروشمش جایی خوندم گرمی45-50دلارمیخرن.ممنون منتظر نطرتونم هرکی اطلاعات داره

    1. حمیدرضا باباحاجی

      سلام وقت خوش.لطفا جواب سوال من چیشدمنتظرم.عرضم این بود که شهاب سنگ پیداکردم چجوری کجامیتونم نشان بدم بفروشم سال پیش خوندم گرمی 40/50دلارفروش می ره لطفا جواب بدین.متشکر

      1
      2
  2. سلام
    من نمیتونم با دوربین اینستا عکس یا فیلم بگیرم و تو استوری یه صفحه سیاه میاد و برای پست مینویسه cannot connect to camera
    میشه راهنماییم کنید چکار کنم؟

    3
    5
  3. واقعا متن ضعیفی بود، یعنی نتونستید حتی یه ترجمه درست هم انجام بدید، که باعث شده مطلب گنگ و نامفهوم باشه.

    1
    14
  4. سلام ببخشید یه سوال داشتم
    من یه پیج ۱۰۰k دارم حالا این پیجی که میگید پول میده بآید تبلیغ کنیم اسمش چی هست من هر چی سرچ کردم چیزی پیدا نکردم ممنون میشم جواب بدید

    4
    15
    1. سلان هر پیج یا کسب و کاری که بخواد تبلیغ کنه شنا میتونین پول بگیرین تبلیغو بزارین. توی پیجتون هم باید بنویسین تبلیغات پذیرفته میشود یا از این جور چیزا. شما هم باید بتونین تبلیغی که بهتون میدن به هزاران نفر نشون بدین

      1
      6

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH