موتو Z و موتو Z Force توسط لنوو به صورت رسمی رونمایی شد

بار دیگر شاهد به واقعیت پیوستن شایعات بودیم، به تازگی لنوو از دو نسخه اسمارت‌فون موتورولا به نام‌های موتو Z و موتو Z Force رونمایی کرده است. این دو نسخه مشخصاتی یکسان دارند اما نسخه دوم علاوه بر داشتن باتری بزرگ‌تر مجهز به نمایشگر ShatterShield است که بنا بر گفته شرکت نشکن است و در صورت سقوط شما را ترک نخواهد کرد.

موتو Z ضخامتی ۵.۲ میلی‌متری دارد و از آلومینیوم و فولاد ضد زنگ ساخته شده است. از جمله مشخصات موتو Z می‌توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی QHD امولد، پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. در بخش تصویر برداری موتو Z مجهز به یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی شده است که از جمله ویژگی‌های آن فوکوس خودکار لیزری، دیافراگم f/1.8، لرزشگیر OIS و هم‌چنین فلاش LED دوگانه است. دوربین سلفی این اسمارت‌فون ۵ مگاپیکسلی و با لنز wide-angle است.

موتو Z هم‌چنین مجهز به اسکنر اثر انگشت است و وظیفه تولید نیرو در آن بر عهده یک باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپری گذاشته شده است که توانایی شارژ دهی ۸ ساعته را تنها با ۱۵ دقیقه شارژ شدن داراست. اتصالات در این اسمارت‌فون به وسیله USB نوع C برقرار می‌شود و اندروید مارشملو به صورت پیش‌فرض روی آن نصب شده است.

Z Force نسخه قطورتر محسوب می‌شود که ضخامتی ۶.۹۹ میلی‌متری دارد، افزایش ضخامت در این دستگاه موجب شده این اسمارت‌فون مجهز به یک دوربین با مگاپیکسل بیش‌تر، نمایشگر نشکن و هم‌چنین باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری باشد. Z Force به دوربینی ۲۱ مگاپیکسلی مجهز شده است که از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به دیافراگم f/1.8،  تشخیص فاز و فوکوس خودکار، فوکوس لیزری و لرزشگیر اپتیکال اشاره کرد. واقعیتی که در مورد هر دو نسخه صادق است حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون از آن‌هاست و بنابر اعلام موتورولا کاربران می‌توانند به جای آن از پورت USB نوع C بهره ببرند.

نکته دیگر پیرامون این دو اسمارت‌فون پشتیبانی از MotoMod است که قابلیت پشتیبانی از ماژول را برای موتو Z و موتو Z Force‌ به ارمغان می‌آورد. ابزارهای ماژولار به وسیله آهن‌ربا قدرتمند موجود در پشت دستگاه و به ۱۶ پین به اصطلاح جادویی تعبیه شده در بخش پشتی متصل می‌شوند.

نسخه تحت قرارداد ورایزن این دو اسمارت‌فون از ابتدای تابستان در ایالات متحده عرضه می‌شود و نسخه بدون قرارداد موتو Z و موتو Z Force از ماه سپتامبر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

motoz-2 motoZ

3 در مورد “موتو Z و موتو Z Force توسط لنوو به صورت رسمی رونمایی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH