بازیگر معروف Game of Thrones نقش خلاف‌کار اصلی Call of Duty را بازی می‌کند

تریلر بازی Call of Duty: Infinite Warfare بازخوردهای بسیار بدی در میان گیمرها داشت و تابه‌حال تقریبا ۳ میلیون دیسلایک گرفته است! اما این وضعیت ممکن است به‌زودی تغییر کند. Activision اعلام کرده است که کیت هرینگتون (Kit Harington) بازیگر نقش جان اسنو در سریال Game of Thrones نقش خلافکار اصلی این بازی را عهده‌دار می‌شود.

تیلور کوروساکی مدیر بخش صداگذاری Infinity Ward درباره نقش جدید هرینگتون می‌گوید: «کیت دارای استعدادی شگفت آور و یک حرفه‌ای به تمام معناست. داستان ما نبرد حماسی دو نیروی متضاد است و کیت خود را در نقش غرق کرده و حقیقتا به تجسم دشمن، the Settlement Defense Front، تبدیل شده است. ما بی‌صبرانه متظریم که طرفداران، کیت را در کاراکتری جدید ببینند.»

این اعلامیه چند روز پس از انتشار ویدئویی در یوتیوب است که هرینگتون را در استودیو نشان می‌داد. در حالی‌که ویدئو چیزی از نقش هرینگتون نگفته بود، اما بسیاری حدس زدند که ممکن است نقشی در Call of Duty داشته باشد.

البته لازم به ذکر است که در بازی Call Of Duty: Advanced Warfare نیز کوین اسپیسی نقش اول را بازی می‌کرد و بازی او تحسین زیادی برانگیخت.

Activision همچنین گفته است که گای ریچی (کارگردان فیلم‌هایی همچون شرلوک هلمز) در ساخت این بازی همکاری دارد. دیوید استول، مدیر استودیو Infinity Ward، گفته است: «گای ریچی دوست این مجموعه بوده و بسیار عالی است که او را داریم. او کمک کرده که کاراکتر کیت هرینگتون در این بازی شکل بگیرد. برای ما خیلی مهم بود که بتوانیم کاراکتر این نقش را از همه جوانب پرورش دهیم. ما از بازی کیت بسیار هیجان زده هستیم و منتظریم که عموم نیز این بازی را ببینند. ما به ارایه یک داستان قانع‌کننده با عمق کاراکتر غنی، متعهد هستیم و او فرصتی خاص برای افزودن به شخصیت‌های عالی مجموعه خواهد بود.»

از آنجایی که تد هرینگتون در نقش جان اسنو بازی خوبی در Game of Thrones به نمایش گذاشت، باید دید که آیا می‌تواند در کاراکتری متفاوت همان بازی عالی را ارایه دهد؟

2 در مورد “بازیگر معروف Game of Thrones نقش خلاف‌کار اصلی Call of Duty را بازی می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH