نسخه جدیدی از هواوی میت ۸ با فناوری فورس‌تاچ در TENNA دیده شد

هنگامی که هواوی، میت S را در سپتامبر گذشته معرفی کرد، یکی از مهم‌ترین مانورهای تبلیغاتی‌اش قابلیت فورس‌تاچ این گوشی بود. اگر با این ویژگی آشنایی ندارید، باید بگوییم که این فناوری به صفحه نمایش امکان می‌دهد تا میزان فشاری را که بر آن وارد می‌شود، تشخیص دهد. گوشی به راحتی می‌تواند تشخیص دهد که فشار وارد شده به صفحه نمایش هنگام لمس سطحی، عمیق و یا شدید بوده است. همانند قابلیتی که در آیفون ۶s و ۶s پلاس با نام لمس سه بعدی یا ۳D Touch معرفی شد.

سه ماه پس از معرفی میت S، هواوی پرچم‌دار جدید خانواده میت را با نام میت ۸ معرفی کرد که در نهایت تعجب خبری از فورس‌تاچ در آن نبود. اما به تازگی خبرهایی منتشر شده که به نظر می‌رسد چینی‌ها در حال ساخت نسخه‌ای جدید از این گوشی هستند که به فورس‌تاچ مجهز است.

سازمان رگلاتوری چین، TENNA، نسخه‌ جدیدی از میت ۸ را تایید کرده که مشخصات آن با مدل اصلی منطبق است و به همین دلیل انتظار می‌رود که تفاوت آن‌ها در وجود فورس‌تاچ در نسخه جدید باشد.

هواوی میت ۸ به یک صفحه نمایش ۶ اینچی از نوع LCD مجهز است که رزولوشن آن FHD است. در این گوشی از چیپ کایرین ۹۵۰ ساخت خود هواوی استفاده شده که شامل هشت هسته با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Mali-T880 MP4 است، میزان رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸/۶۴/۳۲ گیگابایت است. در نسخه ۱۲۸ گیگابایتی یک شیار میکرو SD هم وجود دارد. در پشت این دستگاه و در بالای سنسور تشخیص اثر انگشت آن، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال و f/2.0 و در جلوی گوشی دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار دارد. باتری این گوشی ۴۰۰۰ میلی آمپر و سیستم عامل پیش فرض آن هم اندروید ۶.۰.۱ بوده که با رابط کاربری Emotion 4.0 شخصی سازی شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH