شیائومی در این هفته از دوچرخه هوشمندش رونمایی می‌کند

شاید بسیاری از شما شیائومی را به عنوان یکی از سازندگان گوشی‌های هوشمند بشناسید، اما هر چه می‌گذرد دامنه محصولات تولیدی این شرکت وسیع‌تر می‌شود و تا به حال محصولات متنوعی مانند گجت‌های پوشیدنی، پاور بانک، دِرون، تلویزیون، اسکوتر و … را ساخته و راهی بازار کرده است. اما این بار این شرکت چینی قصد دارد با تولید یک دوچرخه هوشمند وارد حوزه حمل و نقل شود.

تا به حال چند تیزر از این شرکت منتشر شده که در آن بخش‌های مختلفی از یک دوچرخه نمایش داده می‌شود. برای مثال، در تصویر سمت چپ می‌توان به وضوح چرخ دوچرخه را دید و در تصویر سمت راست هم فرمان آن دیده می‌شود. البته هنوز مشخص نیست که شیائومی دوچرخه‌ای را معرفی می‌کند یا به تولید محصولاتی برای دوچرخه‌ها مشغول است. اما هر چه باشد،‌ تولیدات این شرکت همیشه هیجان انگیز بوده‌اند.

xiaomi-bike-640x542

این شرکت در روز ۲۳ ژوئن (۴ تیر) مراسمی را در چین برگزار می‌کند که احتمال می‌رود دوچرخه هوشمند یا محصولات مرتبط با آن هم در این رویداد معرفی شوند.

حدس این که این دوچرخه چه ویژگی‌هایی خواهد داشت، آسان نیست اما طبق آن چه در تصویر می‌بینیم این وسیله قادر به اندازه گیری مسافت طی شده، سرعت و امثال آن است.

1 در مورد “شیائومی در این هفته از دوچرخه هوشمندش رونمایی می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH