آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با سامسونگ گلکسی نوت ۷

اسمارت فون قدرتمند بعدی که همه منتظر آن هستند، گلکسی نوت ۷ نام دارد که ممکن است یکی از شاهکارهای سامسونگ باشد. مطابق معمول هر چه به زمان رونمایی از پرچمداران نزدیک می‌شویم، اخبار و شایعات زیادی درباره آنها می‌شنویم. گلکسی نوت ۷ نیز از این قاعده مستثنی نیست.

حالا منابع هلندی اخباری درباره گلکسی نوت ۷ منتشر کرده‌اند که گرچه با اخبار پیشین تفاوت زیادی ندارد، اما شنیدن هر چه بیشتر باعث می‌شود که باورپذیرتر شوند. اولین نکته، همان نام گلکسی نوت ۷ است. دیگر گلکسی نوت ۶ وجود نخواهد داشت. این نشان می‌دهد که سامسونگ، این گوشی را با پرچمداران سری S همگام کرده است. این کار از سردرگمی کاربران نیز می‌کاهد.

از دیگر ویژگی‌های این پرچمدار می‌توان به نمایشگر ۵.۸ اینچی با دو لبه خمیده و رزولوشن QHD اشاره کرد. چیپست اسنپدراگون ۸۲۳ و رم ۶ گیگابایتی قدرت پردازشی این محصول را به رخ می‌کشند و دوربین‌ها، همانند گلکسی S7 هستند. دوربین جلو، ۱۲ مگاپیکسلی و با لرزش‌گیر اپتیکال و دوربین سلفی، ۵ مگاپیکسلی است. S Pen و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری را هم به لیست اضافه کنید.

البته شاید بزرگترین نقطه ضعف این پرچمدار، قیمت آن باشد. قیمت این گوشی، ۹۰۰ دلار آمریکا است! با این قیمت، شاید فروش آن، در حد انتظار سامسونگ نباشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH