سامسونگ در حال کار بر روی گلکسی J Max با صفحه نمایش ۷ اینچی است

سامسونگ علاوه‌بر گوشی‌های پرچمدار، دستگاه‌های پایین‌رده و میان‌رده زیادی نیز تولید می‌کند. اخیرا در اینترنت اطلاعاتی در رابطه با گلکسی J Max منتشر شده که جالب‌ترین آن استفاده از نمایش ۷ اینچی در این مدل است.

افشاگر معروف، Evan Blass، اخیرا تصویری از گلکسی J Max منتشر و اعلام کرده که در آن از صفحه نمایش ۷ اینچی استفاده شده است. اگرچه این اندازه مناسب تبلت‌هاست اما سامسونگ می‌خواهد این دستگاه را به عنوان یک گوشی هوشمند معرفی کند.

سامسونگ بر روی پشتیبانی از دو سیمکارت و قابلیت استفاده از این مدل در شبکه‌های مختلف شامل HSDPA، GSM و LTE تاکید دارد. باید منتظر ماند و واکنش بازار و خریدارها به این دستگاه که در جیب جا نمی‌شود را مشاهده کرد.

گلکسی J Max جدیدترین مدل از سری J خواهد بود.

گلکسی J Max عضو سیزدهم سری J محسوب می‌شود و در نامگذاری آن مانند مدل‌های J5 یا J7 از اعداد استفاده نشده است. عکس منتشر شده به رنگ طلایی آن اشاره دارد، البته این مدل در دیگر رنگ‌ها نیز تولید خواهد شد. این تصویر تنها پشت دستگاه و دوربین آن را نشان می‌دهد و اطلاعات دیگری در اختیار ما قرار نمی‌دهد.

سامسونگ اولین تولیدکننده گوشی‌های بسیار بزرگ نخواهد بود، چراکه قبلا هواوی دستگاه MediaPad X1 را به بازار عرضه کرده است. این مدل صفحه نمایش ۷ اینچی با حاشیه‌های باریک داشته و از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد.

باتوجه به اندازه بزرگ گلکسی J Max، در صورت استفاده از باتری بزرگ و سخت‌افزار قدرتمند خرید آن ارزشمند می‌شود. قطعا اطلاعات بیشتری از این گوشی در چند هفته آینده منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH