تاکید رئیس جمهور بر حفاظت از حریم خصوصی توسط اپراتورها

رئیس جمهور طی سخنان خود، تأکید ویژه‌ای روی حفاظت از حریم خصوصی کاربران توسط اپراتورها کرد و در کنار آن، برخورد قانونی با هرگونه سواستفاده در این زمینه را نیز لازم دانست و از اپراتورها درخواست کرد تا تصمیمات اساسی و تدابیر ویژه‌ای برای این امر اتخاذ کنند.

در این جلسه که عصر شنبه، نوزدهم تیرماه به ریاست دکتر حسن روحانی برگزار شد، بر ضرورت تأمین امنیت و کنترل شبکه‌های زیرساختی و وبسایت‌های مهم تأکید ویژه‌ای صورت گرفت و بنا بر ‌این نهاده شد که مرکز ملی فضای مجازی، گزارشی در این زمینه تهیه و به شورا ارایه کند.

در ادامه این جلسه مقرر شد تا طرح تشویق و تسهیل ارایه خدمات برای حمایت از شرکت‌های فعال در توسعه شبکه‌های مجازی داخلی در جلسه آینده به شورا تقدیم شود تا بررسی‌های لازم روی آن صورت گرفته و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شود.

رئیس جمهور ضمن این جلسه، از شورای عالی فضای مجازی تقاضا کرد تا گزارشی از چگونگی پیشرفت شبکه ملی اطلاعات و دولت الکترونیک تهیه و در جلسه بعدی، به ایشان ارایه دهند.

در انتهای این جلسه نیز مسئولیت تسویه امور مالی و اداری دبیرخانه سابق شورای اطلاع رسانی به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محول شد.

3 در مورد “تاکید رئیس جمهور بر حفاظت از حریم خصوصی توسط اپراتورها”

  1. ممنون از تاکیدشون… واسه این اپراتوری که پایگاه داده اش روی اینترنت هست و حاضر به عذرخواهی نیست چه تدبیری اندیشیدن؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH