بررسی اپلیکیشن Keepsafe: بهترین ابزار برای مخفی سازی تصاویر و ویدیوها

در بسیاری از موارد، افراد اطلاعاتی در گوشی خود دارند که تمایل ندارند شخص دیگری جز خودشان به آن‌ها دسترسی داشته باشد. این اطلاعات می‌توانند عکس، فیلم یا حتی پیام‌هایی باشند که در گوشی شما ذخیره شده‌اند. برای فراهم کردن امنیت فایل‌ها، نیاز به نرم افزارهایی خواهید داشت که با استفاده از آن‌ها، بتوانید فایل‌هایتان را رمز گذاری کرده و مدیریت کنید. نرم افزار”Keepsafe”نمونه‌ای از نرم افزار‌های امنیتی است که با طبقه بندی فایل‌ها و قرار دادن رمز عبور برای مشاهده آن‌ها، می‌تواند از دسترسی افراد مختلف به اطلاعات‌تان جلوگیری کنید. امروز در آی‌تی‌رسان این برنامه را بررسی می‌کنیم تا با ویژگی‌های آن آشنا شویم و به نقاط ضعف و قوت آن پی ببریم.

با نصب و ورود به محیط نرم افزار، در مرحله اول شما نیاز خواهید داشت که پسوردی را برای برنامه قرار دهید. پس از این کار، ایمیلی از شما درخواست می‌شود که برای کامل سازی عملیات احراز هویت مورد نیاز است. لینک فعال سازی حساب شما به ایمیل‌تان فرستاده خواهد شد. همچنین اگر کلمه عبور خود را فراموش کرده باشید، می‌توانید از آدرس ایمیل جهت بازیابی رمز عبور خود استفاده کنید. محیط کاربری نرم افزار ساده طراحی شده و به راحتی می‌توانید با آن کار کنید و پیچیدگی خاصی را احساس نخواهید کرد. در ابتدا، خود نرم افزار شروع به آموزش محیط کاربری و نحوه اضافه کردن فایل‌ها یا عکس‌ها به برنامه می‌کند. با انتخاب علامت مثبتی که در گوشه سمت راست در پایین صفحه نمایش قرار دارد، وارد لیستی از تمامی فایل‌هایی که بر روی گوشی خود ذخیره کرده‌اید، خواهید شد. با انتخاب هر کدام از آن‌ها و انتخاب گزینه Import File، فایل مورد نظر از آن قسمت حذف شده و وارد برنامه می‌شود. وقتی فایلی وارد نرم افزار شد، سایر دسترسی‌ها از دیگر ابزارهای مدیریتی بر روی گوشی شما به آن فایل از بین می‌رود و شما تنها از این طریق Keepsafe قادر به مشاهده فایل خواهید بود.

Screenshot_2016-07-16-10-47-53

بخش اصلی نرم افزار، از کارت‌هایی تشکیل شده که کار طبقه بندی اطلاعات را برای کاربر آسان‌تر کرده است. یعنی می‌توان به راحتی عکس‌ها، فیلم‌ها یا سایر فایل‌هایی که در گوشی شما وجود دارند و وارد نرم افزار شده‌اند را دسته بندی کرد تا در صورت نیاز به دسترسی به فایل مربوطه، زمان کمتری را صرف یافتن آن بکنید.

از امکانات جالبی که این نرم افزار برخوردار است، استفاده از سرورهای امن جهت به اشتراک گذاری فایل‌هاست. اگر انگشت خود را بر روی هر فایل نگه دارید، ۳ گزینه در پایین صفحه برای شما نمایش داده می‌شود. گزینه اول که مربوط به اشتراک گذاری فایل‌ها است، ۳ حالت را به شما پیشنهاد می‌دهد، قسمت اول، Safe Send نام دارد که با انتخاب آن، با اتصال به سرورهای این برنامه خواهید توانست فایل خود را از این طریق به امن‌ترین شیوه به محل دیگر ارسال کنید. در این روش فایل شما بر روی سرورهای Keepsafe قرار می‌گیرد و شما می‌توانید لینک آن‌ها را از طریق صفحات اجتماعی به اشتراک بگذارید تا بدین ترتیب، محتوای فایل مخفی بماند. گزینه دوم، مربوط به اشتراک گذاری فایل با شیوه عادی می‌شود و گزینه آخر هم فایل منتخب را Export می‌کند (یعنی آن را از محیط برنامه خارج می‌کند و در محل اولیه‌ای که ذخیره شده بود قرار می‌دهد).

Screenshot_2016-07-16-10-51-07

در بالای نرم افزار، دو تصویر قرار دارند که یکی به شکل ابر و دیگری مربوط به تنظیمات برنامه است. با انتخاب ابر، وارد فضای جدیدی از نرم افزار خواهید شد. در ۳۰ روز اول استفاده از نرم افزار، شما قادر خواهید بود از امکاناتی مانند حافظه مجازی و آپلود فایل‌های خود بر روی سرورهای نرم افزار استفاده کنید. تمامی اطلاعاتی که وارد نرم افزار کرده‌اید، به طور خودکار بر روی سرورها بک‌آپ گیری می‌شوند و در صورت حذف اتفاقی آن‌ها، به راحتی می‌توانید آن را بازیابی کنید. البته نکته منفی این است که این قابلیت تنها تا ۳۰ روز در اختیار خواهد بود و برای ادامه استفاده از آن، نیاز خواهید داشت که وضعیت حساب خود را تغییر دهید و اکانت پریمیوم خریداری کنید. امکان دیگری که حافظه‌های مجازی این برنامه برای شما فراهم می‌کنند، این است که می‌توانید عکس‌های خود را فشرده سازی کنید تا به این طریق بتوانید حافظه بیشتری در اختیار داشته باشید و در صورت نیاز به سایز کامل عکس‌ها، آن‌ها را به راحتی بر روی حافظه مجازی خود مشاهده کنید.

Screenshot_2016-07-16-10-53-56

نرم افزار Keepsafer امکانات خوبی را برای کاربر فراهم کرده و این اطمینان را به ارمغان می‌آورد که هر گونه فایلی را مخفی سازید و بتوانید هم از طریق نرم افزار به صورت مستقیم و هم از طریق دسترسی به حافظه مجازی به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنید. البته دسترسی به سرورها برخی اوقات با کندی مواجه می‌شود ولی در حالت کلی، رضایت بخش است. یکی از بخش‌هایی که می‌توانست در این نرم افزار قرار داشته باشد، اضافه کردن مخاطبان و پیامک‌هایی بود که بر روی حافظه گوشی قرار دارد تا به این طریق، هم امنیت بیشتری برای اطلاعات فراهم شود و هم دیگر نیازی به نصب نرم افزار ثانویه برای این منظور نباشد.

می‌توانید این برنامه را از کافه بازار دریافت نمایید.

bazar-logo

78 در مورد “بررسی اپلیکیشن Keepsafe: بهترین ابزار برای مخفی سازی تصاویر و ویدیوها”

  1. سلام‌من عکسام از برنامه کیپ سیف پاک کردم و‌لعد برنامه رو پاک کردم و‌دوبار نصب کردم چطوری عکسای پاک شده رو برگردونم؟
    باتشکر از شما

  2. موقع نصب برنامه،حافظه پیش فرض روی مموری کارت بود،مدتها بعد مموری رو ب اجبار فرمت کردم!
    الان ک میخوام 2باره نصبش کنم،صفحه ک میاد انگار میخوام آپدیتش کنم،بعد از 1دقیقه (کد خطای 112-) ظاهر میشه!
    کسی میتونه جوابگوی سوالم باشه؟
    ممنون میشم…..!

  3. سلام من عکسامو ریختم توش الان باز نمیشه میگه اکانت پولی باز کنم الان چیکار کنم گوشیم ایفون ه تورو خدا کمکم کنین کل زندگیم اونجاس

    1
    10

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH