سامسونگ تکنولوژی Turbo Speed را برای بهینه‌سازی رم معرفی کرد

پس از معرفی نسل جدید گلکسی J2 Pro، سامسونگ در ویدیویی آخرین تکنولوژی خود را معرفی کرد. نام این ویژگی Turbo Speed Technology یا TST است که راه‌حلی برای بهبود معیارهای عملکرد یک گوشی هوشمند در مواقع بحرانی مانند زمان بارگذاری یک برنامه، روان بودن چند وظیفگی و افزایش بهره‌وری حافظه رم با استفاده از بهینه‌سازی نرم‌افزاریست. سامسونگ تصمیم گرفته تا به‌جای افزایش قدرت پردازنده و میزان حافظه رم، بر روی قسمت‌هایی تمرکز کند که بیشترین تاثیر را بر روی استفاده روزانه از یک دستگاه دارند. ابتدا مهندسان حجم و میزان رم موردنیاز برنامه‌های اصلی مانند تلفن، پیام‌رسانی و ارتباطات را کاهش دادند و سپس حافظه رم را به‌گونه‌ای مدیریت کردند تا هوشمندانه میزان رم مورد استفاده سیستم‌عامل، کرنل و سطوح سخت‌افزاری آزاد شوند.

نتیجه تکنولوژی بالا در گلکسی J2 Pro با ۲ گیگابایت رم، اجرای سریع‌تر برنامه‌ها تا ۴۰ درصد نسبت به دستگاه‌هایی با میزان رم دو برابر است. اگر ادعای بالا درست باشد، گوشی‌های سری J به‌طور بالقوه از پرچمداران سری S سریع‌تر هستند! ما تصور می‌کنیم که سامسونگ این تکنولوژی را برای دستگاه‌های بیشتر شناخته شده خود معرفی کند، مگر آنکه مشکلاتی مانع از به کارگیری آن شود.

Samsung-Galaxy-J2-2016-Edition

2 در مورد “سامسونگ تکنولوژی Turbo Speed را برای بهینه‌سازی رم معرفی کرد”

    1. همیشه؟چرا تعصبی برخورد میکنی؟همه برندها خلاقیت ونوآوری دارن.بعدشم برندها معمولا این اختراعات رو ازشرکت های کوچک میخرن.گروههای تحقیقاتیشون خیلی زمان صرف این کارهانمیکنن.چون هزینه اش زیاده ومقرون به صرفه نیس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH