اولین تصاویر ثبت شده با دوربین گلکسی نوت ۷

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار گلکسی نوت ۷ نیز از راه رسید و رسما توسط سامسونگ معرفی و رونمایی شد. سامسونگ در نوت ۷ نیز از ویژگی‌های جذاب بسیاری بهره گرفته است.

سامسونگ در این کهکشانی جدید در کنار اسکنر عنبیه چشم، حسگر جاذبه، حسگر ضربان قلب، مقاوم در برابر آب و گرد و غبار و… از دوربینی متفاوت و خوش‌ساخت بهره گرفته که در شرایط کم‌نور قدرتمند ظاهر می‌شود. گلکسی نوت ۷ دارای دوربینی باکیفیت ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی لنز ۱.۷/f است که به تکنولوژی جدید پیکسل دوگانه مجهز شده و به‌مراتب قدرتمندتر از دو پرچم‌دار قبلی سامسونگ است، هم‌چنین این پرچم‌دار خوش‌ساخت، دوربین سلفی باکیفیت ۵ مگاپیکسلی با گشودگی لنز ۱.۷/f را داراست.

اما از روی مشخصات ظاهری نمی‌توان به‌طور کامل دوربین این پرچم‌دار جدید را آنالیز کرد و تصاویر گرفته‌شده توسط دوربین گوشی هوشمند بهترین معیار سنجش کیفیت هستند که خوشبختانه سامسونگ به‌سرعت اولین تصاویر ثبت‌شده توسط دوربین گلکسی نوت ۷ را منتشر کرده است. هرچند هنوز برای قضاوت کامل کمی زود است اما در تصاویر ثبت‌شده با این گوشی هوشمند می‌توان به این نتیجه رسید که هرچند کمی تصاویر در ظاهر غیرطبیعی به نظر می‌رسند اما رنگ‌ها در عکس‌ها بسیار خوب است و کیفیت تصاویر در شب پیشرفت داشته است.

در ادامه می‌توانید برخی از تصاویر ثبت‌شده توسط گلکسی نوت ۷ را مشاهده نمایید.

نظر شما درباره دوربین این پرچم‌دار جدید چیست؟

1 در مورد “اولین تصاویر ثبت شده با دوربین گلکسی نوت ۷”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH